x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Anunţul ŞOC făcut azi de eMAG. Directorii de Hypermarket-uri intră în şedinţă

Anunţul ŞOC făcut azi de eMAG. Directorii de Hypermarket-uri intră în şedinţă

de Alexandru Radescu    |    28 Apr 2014   •   16:56
 Anunţul ŞOC făcut azi de eMAG. Directorii de Hypermarket-uri intră în şedinţă

eMAG, cel mai mare magazin online din Sud-Estul Europei, a anunţat azi noi direcţii de dezvoltare pentru 2014: produse alimentare, accesorii auto, echipament sportiv şi îmbrăcăminte. De asemenea, alături de prezenţa în exterior, pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria, eMAG va mai adăuga pe hartă în acest an încă o ţară.

Astfel, strategia de dezvoltare a retariler-ului online include investiţii de 11,5 milioane euro în 2014, faţă de 5,4 milioane de euro în 2013, din care 4,5 milioane euro vor fi alocaţi pentru dezvoltarea internaţională, 2,5 milioane logistică, 3 milioane euro în tehnologie.

'În 2014, 1,4 milioane de bulgari, din 4 milioane populaţie activă pe internet, au accesat eMAG, înregistrând o comandă la fiecare două minute. Vânzările din Bulgaria au crescut cu 500%, în trimestrul unu 2014, la un trafic în creştere cu 20%. În Ungaria, unde am început la sfârşitul lunii octombrie 2013, în martie 2014, avem o cotă de piaţă de peste 10%, iar până la sfârşitul anului vrem să avem o cotă de piaţă de cel puţin 35%. În 2014, 700.000 de persoane au vizitat eMAG, din 6,4 milioane populaţie activă pe internet (11%)', a declarat azi Iulian Stanciu (foto), director general eMAG.

Pentru acest an, eMAG estimează o creştere de 40% a vânzărilor, faţă de 2013, respectiv 260 de milioane de euro.

Din iulie 2012, gigantul sud-african Naspers deţine 70% din actiunile companiei eMAG. De asemenea, Naspers a preluat de la Radu Georgescu şi cel mai important integrator de integrator de plati online, ePayment (transformat ulterior in PayU).



×
Subiecte în articol: emag alimente stanciu emag vanzari emag