x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Info

Info

15 Dec 2005   •   00:00
REZULTATE. Vanzarile totale ale Hewlett-Packard (HP) in Romania vor depasi nivelul de 150 de milioane de dolari la finele acestui an, potrivit datelor prezentate de oficialii companiei. "In anul financiar 2005, incheiat la 31 octombrie, vanzarile totale HP in Romania au avansat cu 35%", a declarat directorul general, Radu Enache. Vanzarile directe reprezinta 20%-25% din volumul afacerilor derulate de compania americana in Romania, diferenta revenind partenerilor.

PROFIT MAI MIC. Profitul consolidat al grupului Flamingo pentru acest an ar putea fi cu 30% mai redus fata de nivelul inregistrat in perioada similara a anului precedent, se arata intr-un comunicat remis Bursei de Valori Bucuresti (BVB). "Vanzarile in rate reprezinta numai 25% din estimarea initiala pentru aceasta perioada a anului, pe fondul inaspririi normelor BNR privind creditul de consum. In acelasi timp, inundatiile repetate din acest an au contat in reducerea apetitului de consum al romanilor.

ASIMO. Robotelul umanoid Asimo, simbolul progresului tehnologiei japoneze incepand din 2000, va primi, in aprilie 2006, prima sa slujba, aceea de receptioner. Asimo, care are 1,30 metri inaltime si 54 de kilograme, va primi vizitatorii si le va servi bauturi intr-un birou din Tokyo al companiei Honda, cea care l-a creat. Capacitatile lui Asimo ii permiteau in trecut doar sa amuze oamenii", a declarat Satoshi Shigemi, responsabilul de la Honda, care se ocupa de dezvoltarea robotului. Robotul poate conduce invitatii pana la o sala de reuniune, poate servi bauturi sau poate impinge un cos cu o incarcatura de zece kilograme.

INTERNET MAI IEFTIN. Pretul serviciilor de acces la internet de viteza mare (broadband) ar putea scadea cu aproximativ 30%-40% pana la jumatatea anului viitor, a declarat ieri Pieter Bakker, director executiv comercial al RomTelecom. Operatorul national de telefonie fixa urmareste ca, pana la sfarsitul anului 2006, sa ajunga la o cota de 50% pe piata broadband, cu 100.000 de clienti.

×
Subiecte în articol: IT