x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Nu ne dezlipim nici noaptea de smartphone, dar la cumpărături online preferăm un computer

Nu ne dezlipim nici noaptea de smartphone, dar la cumpărături online preferăm un computer

de Alexandru Radescu    |    04 Iul 2014   •   15:12
 Nu ne dezlipim nici noaptea de smartphone, dar la cumpărături online preferăm un computer

Telefoanele de tip smartphone au un rol important în experienţa de shopping online, însă interfaţa pentru utilizator nu este suficient de atractivă pentru cumpărători. În continuare, desktopul/laptopul este preferat pentru cumpărături online în defavoarea dispozitivelor mobile, după cum rezultă dintr-un studiu comScore.

Principalele argumente pentru care cumpărătorii online preferă desktopul:

  • 43% dintre cei intervievaţi apreciază că pe mobil nu pot avea o imagine suficient de clară sau mare a produsului;
     
  • 34% consideră că descrierea produsului nu este lizibilă
     
  • 31% afirmă că este dificil să compare mai multe produse
     
  • 30% au rezerve în ceea ce priveşte securitatea informaţiilor de plată pe mobil
     
  • Atunci când achiziţonează de pe dispozitive mobile, 41% dintre respondenţi preferă versiunea web a unui site, în timp ce 34% aleg versiunea pentru mobil, iar 25% o aplicaţie.

    În ceea ce priveşte finalizarea unei achiziţii:

  • 39% dintre respondenţi se documentează şi achiziţionează online
     
  • 21% se documentează şi achiziţionează în magazine offline
     
  • 13% se documentează online şi achiziţionează din magazine offline
     
  • 7% se documentează în magazine offline şi achiziţionează online
     
  • 7% se documentează atât în offline şi online şi achiziţionează online
     
  • 7% se documentează atât în offline şi online şi achiziţionează offline
     
  • 6% achiziţionează online şi ridică produsul dintr-un magazin offline   
     
  • La studiul comScore au participat 6000 de clienţi online fideli din SUA, în perioada 27 februarie – 9 martie 2014.

     


     

    ×
    Subiecte în articol: shopping online dispozitive mobile