x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Sarbatori impreuna cu tripletii UPC

Sarbatori impreuna cu tripletii UPC

21 Dec 2006   •   00:00
Sarbatori impreuna cu tripletii UPC

TRIPLE PLAY
Trei personaje identice, tripletii UPC, sunt elementul-surpriza pregatit de UPC Romania pentru a promova oferta Triple Play a companiei. UPC a lansat campania "Sarbatori impreuna", al carei element-cheie este umorul de tip sitcom generat de personalitatile diferite ale celor trei personaje.
TRIPLE PLAY
Trei personaje identice, tripletii UPC, sunt elementul-surpriza pregatit de UPC Romania pentru a promova oferta Triple Play a companiei. UPC a lansat campania "Sarbatori impreuna", al carei element-cheie este umorul de tip sitcom generat de personalitatile diferite ale celor trei personaje.

Tripletii sunt uniti de spiritul vesel si pus pe glume, iar competitia si tachinarea sunt ingredientele situatiilor in care acestia se regasesc. Cele trei personaje se diferentiaza prin tricourile pe care le poarta, fiecare dintre acestea fiind inscriptionat cu simbolul produsului cu care este asociat: televiziune, telefonie si internet.

MARCA. Tripletii se vor identifica de acum incolo cu brandul UPC si fiecare dintre acestia va fi asociat cu un produs UPC, respectiv televiziune, internet si telefonie. In functie de produsul sau ofertele de pachete promovate, unul sau altul dintre acesti tripleti va ocupa rolul central al unui scenariu sau al unui concept de campanie.

TRIPLETUL TV. Este un personaj pasionat de televiziune. El controleaza lumea din jurul lui cu telecomanda, care aproape ca i s-a lipit de mana. Este cel mai calm si relaxat dintre tripleti si uneori isi asuma rolul personajului sfatos, care le explica celorlalti cum stau lucrurile.

TRIPLETUL INTERNET. Este intr-o permanenta miscare si traieste la o viteza supranaturala, incercand sa tina pasul cu vitezele la internet. Este extrem de ager si de dinamic, iar pentru acest motiv ii place sa faca glume pe seama fratilor lui, care nu-l egaleaza in viteza. Este, in mod evident, un fan al internetului si intotdeauna il regasim cu laptopul in fata.

TRIPLETUL TELEFONIE. Vorbeste tot timpul la telefon si nu se grabeste niciodata, pentru ca telefonul este un element foarte important din viata lui. Este cel mai sociabil dintre tripleti si are multi prieteni, dar mai ales prietene, cu care vorbeste la nesfarsit la telefon. De foarte multe ori este victima glumelor si a farselor facute de fratii lui.

UPC Romania este lider pe piata serviciilor de comunicatii prin cablu. Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, peste 1.300.000 clienti din aproximativ 200 de orase. De cand a intrat in Romania, in 1992, UPC a investit peste 500 milioane USD si a devenit cel mai mare investitor american din tara. UPC Romania este afiliata la Liberty Global Inc.

"Cele trei personaje prin care promovam oferta Triple Play asigura memorabilitatea comunicarii si, in acelasi timp, reusesc sa incite si sa mentina treaz interesul publicului pentru campaniile viitoare"
Andreea Ionescu
Marketing Communications Manager in cadrul UPC Romania

  • Pagina prezentata de UPC
  • ×