Romtelecom a lansat ieri serviciul de televiziune digitala, Dolce, o investitie de 15 milioane de euro. In pachetul de baza, denumit Variety si disponibil clientilor Romtelecom la un pret de 3,9 euro/luna, fara TVA, sunt incluse 45 de canale tv, la care pot fi adaugate alte opt pachete de programe tematice de televiune.
Romtelecom a lansat ieri serviciul de televiziune digitala, Dolce, o investitie de 15 milioane de euro. In pachetul de baza, denumit Variety si disponibil clientilor Romtelecom la un pret de 3,9 euro/luna, fara TVA, sunt incluse 45 de canale tv, la care pot fi adaugate alte opt pachete de programe tematice de televiune. Preturile acestora sunt cuprinse intre 1,4 euro si 7,4 euro, fara TVA, pe luna. Pentru abonatii care incheie un contract pe o perioada de doi ani la serviciul Dolce, compania nu percepe taxa de activare si asigura echipamentul de receptie gratuit. Pentru cei care nu sunt abonati Romtelecom, abonamentul lunar la pachetul Variety se ridica la 5 euro, plus TVA, pe luna, la care se aplica o taxa de activare a serviciului Dolce, de 35 euro. Pentru a folosi Dolce, utilizatorii au nevoie de un simplu kit de instalare â format dintr-o antena şi un receptor (receiver) set top box, un card personal şi o telecomanda multifunctionala. Pe piata locala a televiziunii prin satelit (DTH â Direct To Home) activeaza companiile RCS&RDS, cu serviciul DigiTV (lansat in decembrie 2004), Digital Cable System (serviciul Max TV, disponibil din iunie 2005), DTH Television Group (serviciul Boom TV, lansat in aprilie 2006) si Focus Sat Romania, care a intrat pe acest segment de piata in noiembrie 2004. Ulterior, firma Focus Sat Romania a fost achizitionata de operatorul de cablu tv UPC Romania, in iunie 2005. Potrivit datelor ANRC, la finele anului 2005, numarul abonatilor DTH depasea 150.000.Citește pe Antena3.ro