Muntele de 4.478 de metri înălțime, al cărui vârf piramidal aproape simetric oglindește forma batonului de ciocolată cu migdale și miere, va fi înlocuit cu un vârf alpin mai generic, a declarat proprietarul american al mărcii de dulciuri, Mondelez.
„Reproiectarea ambalajului introduce un logo de munte modernizat și simplificat, care se aliniază cu estetica geometrică și triunghiulară”, a declarat un purtător de cuvânt Mondelēz pentru ziarul „Aargauer Zeitung”.
Pe ambalajul Toblerone se va citi acum „stabilit în Elveția”, mai degrabă decât „din Elveția”. Legislația „elvețiană”, introdusă în 2017, restricționează utilizarea crucii albe a drapelului național pe fond roșu, precum și a altor indicatori de proveniență elvețiană, în produsele alimentare, produsele industriale și servicii.
Pentru ca produsele alimentare să se comercializeze ca fiind „fabricate în Elveția”, 80% din ingredientele brute trebuie să provină din țară, iar majoritatea procesării să aibă loc acolo. Pentru lapte și produse pe bază de lapte, cota necesară este de 100%, cu excepții pentru ingredientele care nu pot fi obținute din Elveția, cum ar fi cacao.