Concernul german „Haribo”, un gigant din industria dulciurilor, a depus o plângere în instanţă împotriva unei companii spaniole care comercializează ursuleţi gumaţi umpluţi cu alcool, informează DPA.
Un purtător de cuvânt al grupului german a confirmat marţi depunerea acestei plângeri împotriva companiei Ositos, ai cărei ursuleţi gumaţi se aseamănă cu cei produşi de „Haribo”.
„Există pericolul unei asocieri înşelătoare între brandul nostru şi ursuleţii gumaţi fructaţi şi umpluţi cu alcool”, a precizat el.
Compania „Ositos” vinde ursuleţi gumaţi în diverse culori şi cu arome de vodcă, tequila şi whisky, care au un conţinut de alcool de aproximativ 15%. Magazinul online al producătorului spaniol impune clienţilor să confirme că au cel puţin vârsta de 18 ani.
Pentru grupul „Haribo”, „bucuria şi amuzamentul copiilor de a mânca produse dulci create atât pentru tineri, cât şi pentru vârstnici” este foarte importantă. „Pentru noi, copiii şi consumul de alcool se exclud reciproc”, a precizat acelaşi purtător de cuvânt al grupului german.