Jurnalul.ro Ştiri Externe Oamenii de ştiinţă au făcut o descoperire FABULOASĂ în Mexic! "Nu am mai văzut NICIODATĂ aşa ceva. E INCREDIBIL!" (VIDEO)

30 Sep 2014   •   10:15

Oamenii de ştiinţă germani şi mexicani au făcut o descoperire senzaţională. Cercetătorii au găsit cea mai mare concentrare de rămăşiţe de dinozauri din lume. Potrivit Russia Today, paleontologii au descoperit rămăşiţele a 14 dinozauri pe o suprafaţă de maxim 200 de metri. Oamenii de ştiinţă au mai găsit carcasele a altor 15 animale - crocodili, broaşte ţestoase.

"Aici se află o deltă imensă, cu râuri care se varsă în Golful Mexicului. A fost un ecosistem foarte activ aici. Nu am găsit doar oase de dinozauri, ci şi patru specii diferite de ţestoase şi rămăşiţe ale unor crocodili foarte mici", a declarat paleontologul Eberhard Frey, de la Muzeul Karlsruhe din Germania.

"Nu mai cunosc un alt loc atât de mic cu atât de mulţi dinozauri", a spus profesorul Wolfgang Stinnesbeck de la Universitatea din Heidelberg.

Oamenii de ştiinţă au mai găsit în zona de excavare urme adânci lăsate de dinozauri carnivori.

Experţii vor continua săpăturile şi anul viitor, când vor extinde zona de excavare.