Majoritatea consumatorilor, respectiv 82%, au comandat online alimente, ori au folosit aplicații educaționale sau de sport cel puțin o dată, arată studiul Deloitte Global Marketing Trends 2021, publicate miercuri.
Peste 53% dintre aceștia cred că internetul suplinește destul de bine activitățile pe care le aveau înainte de pandemia de coronavirus.
Totodată, 66% dintre participanții la studiu consideră că noua situație le-a deschis calea spre tehnologie, iar 63% vor să apeleze la soluțiile digitale pe termen lung.
"Contextul pandemiei de Covid-19 a evidenţiat importanţa unei relaţii bazate pe încredere între mărci şi consumatori. Lipsa de încredere poate afecta brandul, două treimi dintre respondenţi (66%) fiind la curent cu acţiunile negative întreprinse de companii în timpul pandemiei, cum ar fi creşterea preţurilor la articolele de bază, acţiuni care au făcut ca 25% dintre clienţi să renunţe la unele mărci. Când vine vorba de confidenţialitatea datelor, consumatorii manifestă mai degrabă lipsă de încredere în mărci, doar 21% dintre respondenţi declarând că sunt de acord să-şi împărtăşească datele cu o organizaţie pentru a o ajuta să ia măsuri în contextul pandemiei", arată cercetarea.
Studiul a fost efectuat pe 2.400 de persoane din Africa de Sud, China, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie, Mexic, Qatar, Regatul Arabiei Saudite şi Statele Unite ale Americii.