Update Trenurile au acumulat întârzieri duminică de până la 117 minute, din cauza unei defecțiuni la sistemul de alimentare cu energie pe calea ferată Craiova-București, între stațiile Roșiori Nord și Măldăeni.
Compania CFR SA a anunțat că traficul feroviar a fost reluat în condiții normale pe linia 100 București - Craiova, după finalizarea intervențiilor de repunere sub tensiune a firului de contact, între stațiile Roșiori Nord și Măldăeni.
Circulația feroviară în zonă a fost perturbată temporar de un deranjament tehnic produs la sistemul de alimentare cu energie electrică de locomotiva trenului IR 1691 București Nord - Timișoara Nord, care a rupt pantograful la ieșire din stația Roșiori Nord.
Personalul de intervenție al SRCF Craiova a acționat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulație după o staționare de circa 90 de minute, iar până la finalizarea tuturor operațiunilor necesare repunerii sub tensiune, a firului de contact, s-a asigurat continuitate în graficul de circulație cu o locomotivă Diesel.
Alte trei trenuri de călători - IR 1824, IRN 348 și R 9016 -, care au staționat temporar în intervalul orar necesar operațiunilor de repunere sub tensiune a liniei de contact și redeschidere a circulației în condiții normale, vor înregistra întârzieri la destinație cuprinse între 32 de minute și 117 minute, a mai transmis compania.
Stire initiala Potrivit CFR SA, trenul de călători IR 1691, care circulă de la București Nord la Timișoara Nord, a rupt pantograful locomotivei la ieșire din stația Roșiori Nord, deranjament care a provocat întreruperea alimentării cu energie electrică a firului de contact pe intervalul Roșiori Nord - Măldăeni, firul II, în timp ce firul I este închis pentru lucrări.
Pesonalul de intervenție al SRCF Craiova a acționat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulație după o staționare de circa 90 de minute, iar pentru reducerea minutelor de întârziere a celorlalte trenuri, care sunt programate să tranziteze intervalul Roșiori Nord - Măldăeni, acestea vor fi dublate, între cele două stații, cu o locomotivă Diesel.
„Menționăm faptul că intervențiile finale, necesare pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, se vor relua după trecerea următoarelor trenuri, programate la ora actuală, să tranziteze intervalul Roșiori Nord - Măldăeni: IR 1824, IRN 348, IR 1596 și R 9016”, arată compania CFR SA.