x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Locale UPDATE Probleme pe calea ferată Craiova-București. Defecțiune remediată. Trenurile, întârzieri de până la 117 minute

UPDATE Probleme pe calea ferată Craiova-București. Defecțiune remediată. Trenurile, întârzieri de până la 117 minute

de Redacția Jurnalul    |    01 Dec 2024   •   17:00
UPDATE Probleme pe calea ferată Craiova-București. Defecțiune remediată. Trenurile, întârzieri de până la 117 minute

Trenurile circulă cu tracțiune Diesel duminică după-amiaza pe lina Craiova-București, între stațiile Roșiori Nord și Măldăeni, din cauza unui deranjament produs la sistemul de alimentare cu energie electrică de trenul IR 1691, care și-a rupt pantograful la ieșire din stația Roșiori Nord.

Update Trenurile au acumulat întârzieri duminică de până la 117 minute, din cauza unei defecțiuni la sistemul de alimentare cu energie pe calea ferată Craiova-București, între stațiile Roșiori Nord și Măldăeni.

Compania CFR SA a anunțat că traficul feroviar a fost reluat în condiții normale pe linia 100 București - Craiova, după finalizarea intervențiilor de repunere sub tensiune a firului de contact, între stațiile Roșiori Nord și Măldăeni.

Circulația feroviară în zonă a fost perturbată temporar de un deranjament tehnic produs la sistemul de alimentare cu energie electrică de locomotiva trenului IR 1691 București Nord - Timișoara Nord, care a rupt pantograful la ieșire din stația Roșiori Nord.

Personalul de intervenție al SRCF Craiova a acționat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulație după o staționare de circa 90 de minute, iar până la finalizarea tuturor operațiunilor necesare repunerii sub tensiune, a firului de contact, s-a asigurat continuitate în graficul de circulație cu o locomotivă Diesel.

Alte trei trenuri de călători - IR 1824, IRN 348 și R 9016 -, care au staționat temporar în intervalul orar necesar operațiunilor de repunere sub tensiune a liniei de contact și redeschidere a circulației în condiții normale, vor înregistra întârzieri la destinație cuprinse între 32 de minute și 117 minute, a mai transmis compania.

 

Stire initiala Potrivit CFR SA, trenul de călători IR 1691, care circulă de la București Nord la Timișoara Nord, a rupt pantograful locomotivei la ieșire din stația Roșiori Nord, deranjament care a provocat întreruperea alimentării cu energie electrică a firului de contact pe intervalul Roșiori Nord - Măldăeni, firul II, în timp ce firul I este închis pentru lucrări.

Pesonalul de intervenție al SRCF Craiova a acționat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulație după o staționare de circa 90 de minute, iar pentru reducerea minutelor de întârziere a celorlalte trenuri, care sunt programate să tranziteze intervalul Roșiori Nord - Măldăeni, acestea vor fi dublate, între cele două stații, cu o locomotivă Diesel.

„Menționăm faptul că intervențiile finale, necesare pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, se vor relua după trecerea următoarelor trenuri, programate la ora actuală, să tranziteze intervalul Roșiori Nord - Măldăeni: IR 1824, IRN 348, IR 1596 și R 9016”, arată compania CFR SA.

×
Subiecte în articol: cale ferata craiova bucuresti trenuri