Încă de anul trecut, sectorul feroviar se afla pe lista Guvernului privind restructurarea de personal. Disponibilizările din CFR continuă astfel şi în 2011, reprezentanţii FMI declarând în urma întâlnirilor cu sindicaliştii din CFR că sunt de acord cu disponibilizările, dar şi cu privatizarea CFR Marfă. Între 5.000 şi 6.000 de angajaţi ai CFR riscă să plece acasă începând cu luna martie. De altfel, în urmă cu numai câteva săptămâni se discutau deja variantele posibile: CFR Călători să disponibilizeze 1.021 angajaţi, CFR Marfă - alţi 4.000 de oameni, iar de la CFR Infrastructură să plece 1.500 de oameni. Mai mult, vor fi desfiinţate patru regionale: cele de la Constanţa, Braşov, Galaţi şi Craiova. Sindicaliştii nu sunt de acord cu disponibilizările de la CFR şi privatizarea CFR Marfă, măsuri propuse de Guvern şi susţinute de FMI. Aceştia au anunţat că scrisoarea de intenţie care va ajunge pe masa FMI trebuie să propună un management eficient, şi nu disponibilizări pe bandă rulantă.