„Sunt oameni care s-au uitat pe ea, cu corecturi, cum se face”, a spus Nicolae Ciucă la emisiunea Prietenii lui Ovidiu, de la GSP.ro. „Se folosesc ghostwriteri”, a continuat liderul PNL, referindu-se la cei care l-au ajutat să-și ducă la bun sfârșit cartea.
Întrebat de ce cartea se găsește mai degrabă online, având foarte puține exemplare tipărite, Ciucă a spus că „a fost o strategie de comunicare și de propagandă a partidului și este publicată sub sigla Partidului Național Liberal pentru promovarea liderului PNL și de aceea nu se găsește”.
Întrebat, de asemenea, cât a costat cartea, Ciucă a spus că „din ce știe, în jur de” 23.000 euro.
Referitor la panourile plasate prin toată România, liderul liberal a spus că, și de această dată, este vorba despre strategia de comunicare a PNL.
„Mai mult decât atât, la începutul anului, PNL a închiriat tot ceea ce ține de panotaj din februarie până la încheierea campaniei în noiembrie și odată cu comasarea alegerilor a existat un slot de timp în care plăteam panotajul fără să urcăm nimic pe el. (...) S-a luat decizia pentru promovarea liderului partidului”, a continuat el.
Cât despre costul total al panotajului, Ciucă a răspuns că „nu pot să vă spun pentru că, efectiv, din postura de lider al partidului nu răspund de problemele administrative și financiare”, adăugând că nu știe „cam câte” panouri sunt.
(sursa: Mediafax)