x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Comunicat / INTACT MEDIA GROUP nu este de vânzare

Comunicat / INTACT MEDIA GROUP nu este de vânzare

29 Ian 2009   •   00:00

Nici una din companiile care formează INTACT MEDIA GROUP nu este de vânzare.



Zvonurile care circulă, precum şi articolele apărute pe această temă sunt complet nefondate. Reamintim publicului că INTACT MEDIA GROUP este cel mai longeviv şi de succes trust de presă, cu capital integral românesc, care cuprinde televiziuni şi publicaţii aflate pe primul loc în topul preferinţelor publicului. Pentru a ajunge aici, INTACT nu a avut nevoie nici de infuzie de capital străin şi nici nu a vândut vreodată vreuna dintre companii.

INTACT a fost şi va rămâne o afacere de familie, mai ales că brandurile cu vechime au ajuns la cote de performanţă greu de atins, iar cele mai noi sunt în continuă creştere.

Camelia Voiculescu, preşedinte INTACT MEDIA GROUP, precizează: “Presiunile pe grupul media sunt multe şi din direcţii diferite, fie politice, fie economice. Nu accept ca munca tatălui meu să fie folosită drept instrument de şantaj. Mă bucur că Antenele stârnesc atât interes, dar asigur toţi oamenii care muncesc alături de noi că INTACT MEDIA GROUP rămâne o afacere de familie”.

PERFORMANŢE
În acest trust se află ziarul numărul 1 în România în categoria cotidianelor de calitate, Jurnalul Naţional, dar şi Gazeta Sporturilor, care are cea mai mare audienţă şi cele mai mari vânzări din rândul cotidianelor sportive, site-ul cu cel mai mare trafic, precum şi cele mai mari încasări din publicitate din România, comparativ cu toate celelalte publicaţii. Tot INTACT MEDIA GROUP deţine publicaţia numărul 1 în rândul săptămânalelor de business, Săptămâna Financiară, precum şi Felicia – cu cele mai spectaculoase creşteri de tiraje dintre revistele pentru femei (80.000 de exemplare) –, dar şi Financiarul – cotidianul lansat de un an, care are deja o cifră de afaceri de 5 milioane de euro şi a ajuns la un tiraj de 20.000 de exemplare. Performanţă realizează şi Romantic – care este liderul radiourilor de nişă şi se află pe locul al treilea în topul celor mai ascultate posturi din Bucureşti, din punct de vedere al cotei de piaţă, dar şi Radio ZU – care, la nici trei luni de la lansare, are site-ul cu cel mai mare trafic dintre toate radiourile. GSP TV este cel mai recent post lansat al INTACT MEDIA GROUP, unde microbiştii pot urmări în exclusivitate meciurile Ligii I, ştiri în exclusivitate, dar şi emisiuni realizate de nume cu greutate din lumea sportivă, cum ar fi Radu Naum, Emil Grădinescu, Ovidiu Ioaniţoaia, Costin Ştiucan, Bogdan Cosmescu, Cătălin Oprişan, Cosmin Băleanu. Şi, nu în ultimul rând, ANTENA 1, televiziunea numărul 1 în divertisment, care realizează zilnic audienţe de top şi ale cărei vedete sunt, conform studiilor de specialitate, cele mai îndrăgite din România.

De altfel, fiecare companie are un trend ascendent şi realizări ce pot fi oricând menţionate.

INTACT MEDIA GROUP mai deţine ANTENA 2, ANTENA 3, EUFORIA TV, ANTENA INTERNAŢIONAL, INTACT PRODUCTION, INTACT ADVERTISING, Top Gear, 4WD, Good Food, Good Homes, Revista Confidenţial, Editura şi Tipografia INTACT, All News, Open Media Network, Intact Interactive, precum şi Fundaţia Mereu Aproape.

×
Subiecte în articol: observator media group intact