Viata agitata de zi cu zi schimba obiceiul culinar al fiecaruia dintre noi in functie de gradul de atentie pe care il acordam meselor zilnice. Nu mai exista un orar fix, iar magazinul din coltul strazii este o sursa reala de aprovizionare cu dulciuri care tin loc de mic dejun sau pranz. Brandurile romanesti de gustari concureaza cu altele din surse necunoscute, iar batalia nu e una corecta intotdeauna.
Programul "Cel Mai Promitator Brand Romanesc', lansat de agentia de branding si design Seed Consultants, are ca obiectiv principal sa incurajeze companiile sa isi afirme dorinta de relansare ori reinventare pentru a atrage atentia publicului autohton, iar acesta sa consume mai multe produse locale.
Criterii de alegere
Modul in care produsele alimentare sunt prezentate reprezinta un criteriu in alegerile pe care le fac consumatorii. Locul asezarii la raft sau ambalajul sunt doar doua dintre motivele datorita carora unele produse se vand mai bine, iar altele petrec mai mult timp in magazine. In anul 2011, o companie romaneasca care comercializeaza produse alimentare si care este prezenta in majoritatea retelelor importante de retail, a decis sa redefineasca imaginea brandului propriu. Managementul a intrezarit oportunitatea ca Firesco sa castige teren in defavoarea competitorilor sai si astfel a decis sa colaboreze cu echipa Seed Consultants. Aceasta a dezvoltat un design de ambalaj atractiv pentru intregul portofoliu de produse.
Fani
Luiza Apostu este o tanara implicata in activitatile unui ONG de tineret din Bucuresti. Mediul agitat in care munceste zi de zi a facut-o sa descopere ca unele alimente pot fi adevarate ajutoare pentru o gustare in fuga. "De multe ori sunt in graba si am nevoie doar sa mananc ceva satios si repede in drum spre sedinte sau ceva dulce cand simt ca am obosit. Am mereu rezerve de la Firesco. Le-am gasit usor pe raftul din supermarket si a fost dragoste la prima vedere. Revin mereu la produsele Firesco pentru ca au o savoare aparte.'
Despre Seed Consultants
Seed Consultants crede in puterea companiilor romanesti de a patrunde pe piata si de a concura cu branduri care apartin de multinationale, chiar si la nivel international. Cel Mai Promitator Brand Romanesc aduce in fata produsele, le face mai cunoscute si in functie de capacitatea lor de comunicare, ele pot ajunge branduri de succes.
Seed Consultants este agentia de branding din Romania care are un parteneriat cu o companie internationala de consultanta de branding si design. Printre clientii Seed Consultants se numara branduri renumite precum: Income Magazine, Ciserom, Laboratoarele Vorel, Vulping, Volksbank, Scandia Food, Angst, Radio ZU, Petrom, Antena 1, GSP TV, Galador, Intact Media Academy, Novatik, Final Distribution.