Vestea momentului pentru toți fumătorii! Oricât de surprinzător ar suna se pare că autoritățile au decis să ofere autorizație pentru comercializarea iQos! Ce înseamnă acest lucru?
Concret, celebra companie producătoare Philip Morris International (PMI) a primit din partea Administrației pentru Alimente și Medicamente (FDA) din Statele Unite acordul pentru comercializarea produselor iQOS, dispozitivele electrice care încălzesc tutunul și eliberează nicotina, spre deosebire de țigările clasice, care îl ard.
Compania a solicitat nu doar aprobarea comercializării produsuliu, ci și obținerea permisiunii de-a promova iQOS ca fiind mai puțin nociv decât țigările obișnuite. Urmează ca aceste solicitări să primească un răspuns concret de la cei de la FDA. În cazul în care răspunsul va fi unul afirmativ atunci cu siguranță vorbim despre o adevărată revoluție pe piața de tutun din întreaga lume.
VESTE URIAȘĂ PENTRU FUMĂTORI
Fiindcă au obținut între timp dreptul de comercializare a produsului iQOS cei de la Philip Morris pot începe astfel să vândă publicului de fumători produse precum iQOS, Marlboro Heatsticks, Marlboro Smooth Menthol Heatsticks şi Marlboro Fresh Menthol Heatsticks.
Vorbim despre o victorie semnificativă pentru Philip Morris International, după ce ultimele statistici au arătat că numărul fumătorilor scade drastic în Statele Unite. Nevoite să se adapteze la noile nevoi ale consumatorilor, companiile producătoare de tutun încearcă de ani buni să vină pe piață cu produse mai puțin nocive.
CE ȚIGĂRI SUNT MAI SĂNĂTOASE
Deși nu s-a stabilit cu exactitate dacă fumatul prin intermediul produselor iQOS este mai sănătos decât fumatul de țigări clasice, cu siguranță un detaliu îi bucură pe fumători: produsele iQOS conțin un număr mai scăzut de substanțe chimice toxice comparativ cu fumul obișnuit de țigară, precum nivelul de dioxid de carbon.
Un alt element ce joacă în favoarea acestui tip de fumat este faptul că nefumătorii sau copiii nu se simt atrași de fumat n cazul în care inhalează fumul altei persoane.
Produsele destinate fumătorilor se supun unor reguli extrem de stricte din punct de vedere al reclamelor și vizibilității în spațiul tv, radio și media de orice fel. Acordul obținut de cei de la Philip Morris arată că produsele lor nu sunt comparabile cu tutunul obișnuit și deci vorbim despre o metodă mai puțin nocivă de a fuma.