Grindeanu dă exemple de lucrări: „Lucrurile în România se mișcă și fără rangă”.
În privința Autostrării Transilvania, ministrul Transporturilor spune că licitația pentru proiectarea și execuția sectorului de autostradă Chețani - Câmpia Turzii se află în ultima etapă de evaluare, estimându-se semnarea contractului în luna august. De asemenea, proiectarea și execuția tronsoanelor Poarta Sălajului – Zalău și Zalău – Nușfalău, inclusiv Tunelul Meseș, se află în etapa a doua a licitației. În cazul sectorului Suplacu de Barcău – Chiribiș, licitația se află în reevaluare oferte, termenul estimat pentru comunicarea rezultatului procedurii fiind luna august 2022.
Despre A9 Timișoara – Moravița, Grindeanu spune că în luna iunie, la Timișoara, a fost semnat acordul dintre România și Serbia pentru stabilirea conexiunii autostrăzii Timișoara – Moravița cu drumul de mare viteză Belgrad – Vatin.
„Elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar construcției autostrăzii Timișoara – Moravița se află în derulare și va fi finalizat în aceasta toamnă. A fost finalizată analiza multicriterială 2, pentru definitivarea traseului. A fost obținut certificatul de urbanism iar în prezent se realizează investigații geotehnice. În 2023 se va lansa licitația și pentru construcția acestei autostrăzi. Aceasta este realitatea incontestabilă a evoluției proiectelor de infrastructură care nu poate fi modificată de prostioarele emise de useristul Cătălin Drulă și de acoliții lui”, adaugă Sorin Grindeanu.