Televiziunile grupului Intact detin 29, 7% din totalul pietei de publicitate , in timp ce principalul competitor, grupul american CME, care are in portofoliu postul Pro TV, detine un procent mai mic, de 25,8%.
Performantele de audienta si investitiile in programe de calitate au adus grupului Intact o crestere a cotei de piata cu 8 % de-a lungul intregii zile si cu 5% in primetime comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.Astfel, televiziunile Intact Media Group (Antena1, Antena2, Antena3, Euforia TV si GSPTV) au un public zilnic de 6.584.000 de romani.
Acest lucru s-a tradus si in punctele de audienta livrate pietei de publicitate, pe baza carora se achizitioneaza spatiul publicitar (n.r. GRP-uri) , care au inregistrat o crestere de 20,8% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Grupul CME a inregistrat, pe de alta parte, o scadere de 12,9%.
Intr-o analiza realizata de revista Forbes Romania, reiese faptul ca Antena 1 a furnizat clienților cu 22,4% mai multe puncte de audienta decât în 2012. Audiența Antenei 3 a crescut cu 15,3%, in timp ce Antena 2 a cunoscut o creștere de audiență de 44%.
Premiile locale si internationale, un record mondial pentru cel mai mare steag , campanii care au schimbat destine, productii spectaculoase de divertisment inseamna parcursul de 20 de ani al grupului. Cel mai recent proiect, Antena Play, platforma online pe care se regasesc transmisiile live ale tuturor televiziunilor Intact si 6 canale exclusive , a strins intr-o saptamina de la lansare peste 100.00 de de conturi create.