Compania de publishing a Grupului Intact trece la o nouă etapă organizațională începând cu luna aprilie. Din dorința de a menține pe hârtie un simbol al presei românești de calitate, Jurnalul Național, precum și în contextul adaptării la cerințele de consum actuale, orientate către zonă online, a fost gândită o structură administrativă flexibilă, în concordanță cu volumul produselor rămase în portofoliu. În ultimele săptămâni, Jurnalul tipărit a adoptat o formulă editorială mai dinamică, în 16 pagini, iar conținutul suplimentelor se regăsește online, adresându-se unei comunități de sute de mii de cititori. Această perioadă de ajustare la contextul general al pieței presupune o organizare justă a resurselor companiei. Promisiunea Jurnalului Național către cititorii săi este că va încerca să își mențină formula consacrată de print, validată și de poziția de lider pe segmentul ziarelor de calitate, certificate de ultimul studiu de audiență.
Intact Publishing face parte din Intact Media Group, cea mai importantă platformă multimedia din România cu capital integral autohton și un public de 10 milioane de români în fiecare zi. Printre mărcile - reper parte a grupului se regăsesc Antena1, Antena3, Jurnalul Național sau Radio ZU.