x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Soluţii pentru recuperarea biletelor de avion, în scandalul momentului

Soluţii pentru recuperarea biletelor de avion, în scandalul momentului

de Diana Scarlat    |    20 Sep 2017   •   23:10
Soluţii pentru recuperarea biletelor de avion, în scandalul momentului

Mii de oameni sunt afectaţi de zborurile anulate de compania Ryanair, iar cei mai mulţi dintre ei caută acum soluţii pentru a putea să zboare spre destinaţiile pentru care au cumpărat bilete de avion. Chiar dacă le va da banii înapoi compania, după anularea a sute de zboruri, oamenii vor fi puşi în situaţia de a scoate mai mulţi bani din buzunar, pentru a cumpăra bilete de la alte companii, pentru aceleaşi destinaţii. Există, însă, şi soluţii pentru recuperarea totală a pagubelor.

 

Aceste soluţii au fost gândite, încă înainte de anunţul făcut de compania irlandeză, de companiile care vând bilete de avion şi care au strategii pentru redirecţionarea clienţilor. Cei care au cumpărat biletele prin anumite sisteme de vânzări bazate pe astfel de strategii vor fi redirecţionaţi către alte zboruri. “Am avut 200 de pasageri afectaţi de anulările Ryanair, 50% Smart Connection, 50% prin achiziţie obişnuită. Clienţii care au cumpărat prin sistemul nostru Smart Connection nu vor avea probleme. Acesta este un produs exclusiv Vola.ro, prin care oferim combinaţii unice de la diferite companii aeriene, inclusiv Ryanair, ca să reducem costul final. De exemplu, un zbor prin Smart Connection de la Bucureşti către Marrekech, cu Ryanair, cu escala în Milano, apoi cu Easy Jet, până la destinaţia finală, costă la jumătate faţă de un zbor obişnuit Bucureşti-Marrakech. În aceste cazuri, noi oferim o garanţie, pentru cazul în care clienţii pierd conexiunea din cauza unuia dintre zboruri, care are întârziere sau este anulat. Noi acoperim costurile clientului pentru noua opţiune de zbor, pe care i-o şi oferim, ca soluţie, imediat. Aceşti clienţi au fost cei mai norocoşi, în situaţia creată de Ryanair, pentru că au garanţia oferită de noi”, explică Matei Psatta, director de marketing Vola.ro.

 

Compania care vinde bilete de avion aplică acelaşi sistem de garantare pentru toate zborurile cu probleme, nu doar pentru cele anulate recent de Ryanair, iar sistemul Smart Connection este conceput astfel încât să adune toate datele, să compare toate preţurile şi să aleagă variantele cele mai ieftine, pe care clienţii nu reuşesc să le cumpere direct de la companii, neavând acces la toate informaţiile simultan. Clienţii care au cumpărat bilete Ryanair prin Vola.ro au fost ajutaţi să-şi recupereze banii direct de la compania aeriană sau să găsească o nouă variantă de zbor, fie cea oferită de Ryanair, fie una nouă, la o altă companie aeriană, la un preţ similar. “Din păcate, cele mai multe bilete de avion Ryanair sunt cumparate direct de la companie, nu prin intermediul nostru, iar în acele cazuri nu putem ajuta decât cu informaţii generale, spre deosebire de cazurile clienţilor noştri, pentru care putem să suportăm noi, pe moment, anumite costuri, tocmai pentru a nu înrăutăţi o situaţie şi aşa neplăcută”, mai spune managerul Vola.ro.

 

×
Subiecte în articol: ryanair