Premierul Orban , prezent vineri la Sibiu, pentru a face promisiuni legate de autostrada Pitești- Sibiu , al cărui studiu de fezabilitate a fost încheiat în 2008, crede că primul tronson la care au început lucrările să fie încheiat chiar înainte de termen. Ministrul Bode a anunțat că există peste 6 miliarde lei la buget um Transporturilor pentru finanțarea lucrărilor de infrastructură. Pe Ludovic Orban l-au doborât amintirile legate de epopeea centurii de ocolire a Sibiului. El a povestit cum „în urmă cu 12 ani” în calitate de ministru al transporturilor a reziliat contractul cu firma italiană care nu a lucrat nimic timp de patru ani. El și-a asumat decizia de a schimba constructorul , ceea ce a scos lucrarea din impas „finalizată în 2009”. Cu sinceritate a adăugat: E adevărat, nu mai eram eu ministru”. Publicația sibiană Turnul Sfatului face corecturile la situația descrisă de Orban. Singurul adevăr din poveste este că șantierul autostrăzii era împotmolit. Dar nu actualul premier a reziliat contractul cu firma Todini, ci Radu Berceanu, în martie 2007. Orban a fost numit după aceea în funcția de ministru al Transporturilor, unde a stat până în 22 decembrie 2008. La Transporturi revine Berceanu care reia contractul cu Todini. Lucrarea se termină nu în 2009, ci în 2010, dar lucrările mai durează un an pentru a fi predată. Rezilierea pentru care se laudă Orban a provocat la buget o pagubă de 16 milioane de euro, despăgubirile pe care le-au încasat italienii în urma unui proces cu autoritățile române. Orban nu-și mai amintește nici costul acestei lucrări plătite de trei ori mai mult față de proiectul inițial.