x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber „Chefi la cuțite”, lider de piață pe toate categoriile de public

„Chefi la cuțite”, lider de piață pe toate categoriile de public

01 Mar 2017   •   13:20
„Chefi la cuțite”, lider de piață pe toate categoriile de public

Chefi la cuțite” a fost și marți seara lider de audiență, pe toate categoriile de public. O nouă serie de concurenți sosiți la jurizarea pe nevăzute i-au ținut în fața televizoarelor pe români, astfel că Antena 1 a obținut în minutul de aur atins pe publicul comercial la 22.10 un vârf de audiență de 15,8 puncte de rating și 36,7 % cota de piață. Ediția de marți, 28 februarie, a condus topul audiențelor pe toate categoriile de public, în intervalul orar în care a fost difuzată, 20.29 – 23.26. Așa se face că pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider de piață cu o medie de 12,5 puncte de rating și 32,1 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,7 puncte de rating și 19,8 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a condus cu o audiență medie de 9,1 puncte de rating și 20,2 procente din cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6,4 puncte de rating și 14,2 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa  poziția secundă, cu 7,3 puncte de rating și 16,5 % cota de piață.

Seara de marți a adus din nou multă voie bună în platoul de la „Chefi la cuțite”. Jurații au râs împreună cu Andrei, un concurent din Iași, care le-a spus bancuri cu pitici chefilor, el însuși având o înălțime de-o șchioapă, apoi chefii au dat perucile pe pălăriile tradiționale vietnameze atunci când în fața lor a sosit o vietnameză get-beget, dar și un preparat exotic. Chef Scărlătescu a mai pierdut un pariu în fața colegilor și a fost nevoit să danseze, în vreme ce chef Dumitrescu i-a cântat, astfel că distracția a fost inclusă în meniu marți seara la „Chefi la cuțite”.  

 

 

Sursa: Kantar Media                         

Copyright: ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                           

Perioada 28 februarie 2017                          

 

×
Subiecte în articol: Chefi la cuțite