De la o săptămână la alta, „Chefi la cuțite” doboară record după record de audiență. Așa se face că ediția de luni, 27 februarie, a obținut încă o performanță: o medie pe publicul comercial de 12,9 puncte de rating și 32,5 % cota de piață, aceasta fiind cea mai mare cotă de piață înregistrată de la lansarea emisiunii până în prezent. În minutul de aur de la 22.02, emisiuena avea pe publicul comercial un vârf de audiență de 16 puncte de rating și 37,4 % cota de piață.
„Chefi la cuțite” a fost lider absolut de piață luni seara pe toate categoriile de public, în intervalul orar 20.30 – 23.32. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 12,9 puncte de rating și 32,5 procente din cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu cifre de două ori mai mici, respectiv 6,9 puncte de rating și 17,4 % cota de piață.
La orașe Antena 1 a condus cu 10,1 puncte de rating și 22,3 % cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 5,4 puncte de rating și 11,9 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,3 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al treilea, după Kanal D, cu 6,5 puncte de rating și 14,9 % cota de piață.
Marți de la 20.30, la „Chefi la cuțite”: personaje de poveste vin în fața juraților
Seria jurizării pe nevăzute continuă și marți seara la „Chefi la cuțite” cu alte povești interesante. O vietnameză autentică vrea să îi cucerească pe cei trei chefi cu aerul exotic al farfuriei sale, în vreme ce un ieșean care suferă de nanism va demosntra prin talentul său în bucătărie că esențele tari se țin în sticle mici.
La „Chefi la cuțite” e loc pentru oricine iubește mâncarea, astfel că jurații se vor întâlni chiar și cu Tic, un cățel celebru în mediul online, care a ajuns și subiect de carte și care vine împreună cu stăpâna sa pentru a-i purta noroc acesteia în bucătărie.
CLICK PE POZĂ, PENTRU GALERIE FOTO
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 27 februarie 2017