x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Culinar Promovarea turismului, o necesitate

Promovarea turismului, o necesitate

de Simona Chiriac    |    14 Iun 2010   •   00:00

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) consideră că turismul românesc are nevoie de promovare constantă din partea Guvernului pentru a fi diminuate efectele crizei. Dacă în ţările vecine României se alocă fonduri substanţiale pentru campanii de promovare - Bulgaria (4 milioane euro), Croaţia (30 milioane de euro) -, în ţara noastră acestea sunt stopate temporar. Demararea proiectului de realizare a brandului naţional va fi benefică, mai ales dacă va fi susţinută atât de sectorul privat, cât şi de sectorul public.

Până în prezent, Asociaţiile şi Patronatele turistice din România au organizat Programul "Vacanţa în ţara mea. 2010 anul ofertelor speciale", parte a unui program mai amplu "Turist în România". Acţiunile au inclus înscrieri timpurii, preţuri reduse de vacanţă (Litoralul pentru to)i, O săptămână la munte, O săptămână de refacere în sta)iunile balneare, Decada balneară), Zile gratuite de vacanţă, supliment de masă, vacanţe speciale de evenimente, Hai la băi!.

ANAT împreună cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunării a demarat în luna mai Campania de promovare a litoralului românesc, campanie ce dispune de un buget de 60.000 de euro, fiind prevăzute difuzarea de ştiri şi mesaje în mass media.

×
Subiecte în articol: travel news