x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Emisiunile marca Observator, Mireasă pentru fiul meu, Acces direct şi În puii mei au fost lider de audienţă

Emisiunile marca Observator, Mireasă pentru fiul meu, Acces direct şi În puii mei au fost lider de audienţă

23 Mar 2016   •   14:12
Emisiunile marca Observator, Mireasă pentru fiul meu, Acces direct şi În puii mei au fost lider de audienţă

Emisiunile marca “Observator” de la ora 6,00 şi de la 13,00 au fost lider de audienţă săptămâna trecută. În medie, 166 000 de telespectatori au urmărit, dimineţile, ştirile Antenei 1, iar la prânz, aproximativ 119000.

Lider de audienţă au fost şi cele două ediţii ale show-ului “MIreasă pentru fiul meu”. Dimineaţa, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida, a înregistrat aproximativ 114.000 privitori din rândul românilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, iar după-amiază – 108.000.

“Acces direct” este un alt show al Antenei 1 lider de audienţă în rândul publicului comercial. 253 000 de telespectatori au urmărit, în medie, emisiunea prezentată de Simona Gherghe, în timp ce la următorul post din clasament s-au uitat aproximativ 175 000 de oameni.

“În puii mei”, aflat la debutul unui nou sezon, s-a situat pe primul loc în clasamentul audienţelor săptămâna trecută, având o medie de 452 000 de telespectatori.

Sursa: Kantar Media

Target: 18 – 49 Urban

×
Subiecte în articol: antena 1