x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Fashion Citroën, Vuitton, Naomi

Citroën, Vuitton, Naomi

de Oana Georgescu    |    25 Mai 2008   •   00:00
Citroën, Vuitton, Naomi

De cîţiva ani, oficialii de la Citroën, tot mai interesaţi de target-ul feminin deloc de neglijat, au hotărît să se facă remarcaţi şi prin design, formă, culoare şi stil în lumea auto.

Target - O interesantă combinaţie

De cîţiva ani, oficialii de la Citroën, tot mai interesaţi de target-ul feminin deloc de neglijat, au hotărît să se facă remarcaţi şi prin design, formă, culoare şi stil în lumea auto.

Cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, vedetele standului Citroën au fost: C3 Pluriel Facelift, Nemo Combi, noul Berlingo, dar şi noile C5 şi C5 Tourer, modele prezentate pu­blicului în premieră mondială. Şi pentru a evidenţia şi mai mult designul spectaculos al modelelor C5, Citroën şi-a asociat imaginea cu ultima colecţie pret-a-porter (sezonul primăvară-vară 2008) Louis Vuitton. Ţinutele exclusiviste etalate de top-modelele prezente la stand costau cam cît o... maşină. Între 6.500 de euro şi 10.000 euro. Accesoriile purtau, de asemenea, semnătura celebrei case de modă, o pereche de pantofi costînd peste 700 de euro.

Modele şi mărci. Modelul Milena Follini a devenit vedeta incontestabilă a standului Ci­troën de la Geneva, fiind desemnată în unanimitate Miss Auto Salon 2008. Tot Citroën şi-a asociat numele cu marca vestimentară Pinko pentru seriile limitate C3 şi C3 Pluriel Gold, ambele comercializate în Italia şi reprezentate de celebrul top- model Naomi Campbell, ima­ginea mărcii Pinko. Campania publicitară concepută special pentru cele două modele atît de exclusiviste şi intitulată sugestiv «Oh, My Gold!» are în prim-plan un C3 Gold By Pinko cu Naomi Campbell la volan. Reclama atrage toate privirile şi a confirmat din plin succesul ideii Ci­troën de a se asocia mărcii vestimentare Pinko.

Bineînţeles că Naomi a fost prezentă la lansarea oficială cu o rochie aurie şi sexy...

Rafinament

Seriile limitate C3 şi C3 Pluriel Gold By Pinko vor fi vîndute nu­mai în Italia. Atît interiorul, cît şi exteriorul acestor modele se disting prin eleganţă, rafinament şi detalii. Mînerele portierelor, în­sem­nele Citroën şi carcasele oglinzilor retrovizoare sînt aurii (lesne de imaginat ce s-ar întîm­pla dacă maşina ar fi lăsată ne­su­pravegheată cîteva minute pe străzile Bucureştiului...). În interior, scaunelor din modelele de se­rie le-au luat locul fotolii de lux din piele, cusăturile fiind de ase­me­nea cu fir auriu. Interiorul este completat de inserţii de culoare aurie la nivelul bordului, schim­bă­to­rului de viteze, pragurilor şi co­vo­raşelor de marcă.

×
Subiecte în articol: high-life Citroen citro