Castigurile impresionante ale Gucci Group au sporit profiturile nete ale grupului Pinault-Printemps - Redoute (PPR) pentru prima jumatate a anului cu 12,5%, echilibrand astfel declinul diviziei de retail a conglomeratului francez. Venitul net a crescut la 169,6 milioane de euro de la 150,8 milioane de euro inregistrate anul trecut. Rezultatele vin doar la o zi dupa ce LVMH - MoIt Hennessy Louis Vuitton au anuntat o crestere de 19% a venitului net si denota o continua crestere a tendintei de achizitionare a produselor de lux. FranIois-Henri Pinault, presedintele consiliului de administratie si director executiv al PPR, a declarat ca vanzarile de produse de lux din lunile iulie si august au continuat in aceeasi directie ca si in prima jumatate a anului si s-a declarat increzator cu privire la rezultatele financiare pentru restul acestui an.
Pinault a mai afirmat ca brandul Gucci continua sa aiba incasari mari din vanzarile de bunuri din piele, cu atat mai mult cu cat cererea, de exemplu, pentru noua geanta La Pelle Guccissima pur si simplu a "explodat". Gucci si-a depasit obiectivul sub coordonarea lui Robert Polet, angajat de PPR in luna iulie anul trecut pentru a revigora brandul. In decembrie, Polet a anuntat ca va dubla vanzarile marcii Gucci pana la trei miliarde de euro anual, in interval de sapte ani, estimarea implicand o crestere anuala de 10%.