x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Media Aproape 3.6 milioane de români au făcut „Revelionul cu Negru”. Antena 1, lider de audiență cu Revelionul Starurilor 2021

Aproape 3.6 milioane de români au făcut „Revelionul cu Negru”. Antena 1, lider de audiență cu Revelionul Starurilor 2021

01 Ian 2021   •   12:58
Aproape 3.6 milioane de români au făcut „Revelionul cu Negru”. Antena 1, lider de audiență cu Revelionul Starurilor 2021

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 21-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public. Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2021, de la ora 23:05, a adunat în fața micilor ecrane 3.577.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 20.3 puncte de rating și 41.3% cota de piață. De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 2.930.000  de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

 

            Cel de-al 21-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22:02 – 02:00, a obținut în acest an o audiență de peste 4 ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară si de aproape 3 ori mai mare față de următorul clasat, Romania TV.

            Astfel, Antena 1 a condus în topul audiențelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 14.4 puncte de rating și 31.9% cota de piață, urmată de Romania TV, cu 5.1 puncte de rating și 11.2% cota de piață, Kanal D, cu 3.4 puncte de rating si 7.6% cota de piata, Pro TV cu 3.3 puncte de rating si 7.3% cota de piata si TVR 1, cu 2.9 puncte de rating si 6.4% cota de piata.

            La minutul de aur, de la ora 23:05, 3.577.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2021, cifrele înregistrate fiind de 20.3 puncte de rating și 41.3% cota de piață.

 

            La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență aproape triplă fata de urmatorul clasat, Romania Tv, si de aproape 4 ori mai mare faţă de Pro TV.

            Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 13.5 puncte de rating și 31 cota de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul 3 cu doar 3.5 puncte de rating și 8 cota de piață, după România Tv, cu 5 puncte de rating si 11.6% cota de piata.

            În minutul de aur, de la ora 23:34, la nivelulul publicului urban, Antena 1 obținea un rating de 18.1 de puncte și o cotă de piață de 38.4 procente.

 

            La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de peste 3 ori mai mare față de urmatorul clasat, Pro TV.

 

            Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, "Revelionul Starurilor - 2021" înregistrând pe acest segment de public 12.1 puncte de rating și 36.3% cota de piață, de peste 3 ori mai mult față de urmatorul clasat, Pro TV, care a inregistrat 3.7 puncte de rating și 11.1% cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23:06, Antena 1 a obținut un rating de 15.9 puncte și o cotă de piață de 42.7%.

 

Marea petrecere de Revelion a fost, și în acest an, la Antena 1! Revelionul prezentat pentru al 21-lea an consecutiv de Dan Negru a adus în fața telespectatorilor 12 măști spectaculoase și zeci de artiști iubiți de marele public, într-un spectacol de zile mari.

Astfel, la Revelionul Starurilor 2021, cu ajutorul măștilor, Cosmin Contra l-a întruchipat pe Grinch, Romică Ţociu a făcut haz de necaz şi s-a costumat în Corona, iar surpriza serii a fost Vrăjitoarea, sub a cărei mască s-a aflat Elena Udrea. Cornel Ilie s-a ascuns în spatele personajului Diavolul, în vreme ce Dorel Vişan a pus în scenă un veritabil Pinocchio, alături de Cristi Iacob. Oana Zăvoranu s-a transformat în Captain Hook şi alături de Adriana Trandafir le-a dat mari bătăi de cap celor din platou, în vreme ce indiciul, un pieptăn, nu le-a fost de ajutor vedetelor care nu au ghicit că Maria Dragomiroiu se ascundea în spatele măştii Hades. Cunoscutul vlogger Selly a venit la Revelionul Starurilor 2021 costumat în Extraterestru  şi nimeni nu l-a ghicit, în vreme ce Paula Seling, deghizată în Gamora, din Gardienii Galaxiei a fost dată de gol chiar de vocea ei inconfundabilă. Un alt sportiv celebru, Marian Drăgulescu a acceptat invitaţia lui Negru şi a intrat în pielea lui Lurch, în vreme ce Andreea Bălan a fost Duhul lui Alladin. Parada măştilor s-a încheiat cu două mari actriţe, Maia Morgenstern şi Carmen Tănase, care au adus doi invitaţi de seamă la Revelionul Starurilor 2021 – preşedinţii Putin şi Trump.

Matilda Pascal Cojocăriţa, Ştefan Cigu, Elena Merişoreanu, Nea Marin, Maria Buză, Ovidiu Lipan Ţăndărică, Dan Bittman, Adriana Trandafir, Romică Ţociu, Vlăduţa Lupău, Nicolai Tand, Cătălin Crişan, Mihai Trăistariu, Ana Baniciu, Raluka, Dorian Popa, Connect-R, Giani Kiriţă sunt doar o parte din artiștii care au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat și în acest an de Dan Negru, la Antena 1.

 

Emisiunea “Show și-așa!”, prezentată de Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzată în intervalul orar 19:54 – 22.02, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public. Minutul de maximă audiență, de la ora 21:50, a adunat în fața micilor ecrane peste 3.2 milioane de telespectatori din toată țara, reprezentând 38.4% din cota de piaţã, şi 18.5 puncte de rating.

 

            La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, în intervalul 19:54-22:02, 11.2 puncte de rating și 24 cota de piață, urmată de Pro TV, cu 7.9 puncte de rating si 16.9 cota de piață.

             Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 10.6 puncte de rating și 24.1 de procente din cota de piață, urmată de Pro TV, cu 7.2 puncte de rating și 16.3% cota de piaţã

            De asemenea, în intervalul de difuzare „Show şi-aşa”,  Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, cu o medie de 8.1 puncte de rating și 24.5 procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu 7.1  puncte de rating și 21.7 cota de piață.

 

Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, jocuri și foarte multă voie bună. Vedetele împărțite în două tabere conduse de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu s-au “duelat” pe parcursul a două ore prin intermediul unor probe haioase şi au încins o super petrecere de An Nou.

Mioara Velicu, Niculina Stoican, Jean de la Craiova, Cornelia şi Lupu Rednic, şi Grigore Gherman au format echipa “popularilor”, condusă de Liviu, în timp ce Andreea Bănică, Marcel Pavel, Monica Anghel, Tavi Clonda, AMI şi Diana Matei au făcut parte din echipa artiștilor pop, avându-l ca lider pe Andrei. Invitații speciali au fost Irina Loghin, Mirabela Dauer, Pindu, Paula Chirilă, Doru Pârcălabu şi Silviu Petcu şi Valentina Fătu şi Vasile Muraru. Acompaniamentul muzical a fost asigurat de taraful Cleante.

 

            În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență pe parcursul întregii zile, pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 4.6 puncte de rating și 23.5 cota de piață, urmată de Pro Tv ce înregistra, tot la nivelul întregii zile şi pe acelaşi target o medie de 3.5 puncte de rating și 18% cota de piață.

 

            Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.6 puncte de rating și 21.4 cotă de piață, în timp ce Pro TV a înregistrat o audiență medie de 3.5 puncte de rating și 13.5 cota de piață.

 

            Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6 puncte de rating și 21.9% cota de piață, în timp ce Pro TV ocupă poziția secundă cu doar 3.9 puncte de rating și 13.9 cota de piață.

 

            Antena 1 a fost lider detaşat de audiență şi în Prime-Time (19:00 – 23:00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3 procente, urmată de Pro TV ce înregistra atunci o medie de 6.5 puncte de rating și 19.7 cota de piață.

            Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a condus, în Prime Time detaşat clasamentul audienţelor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 10.8 puncte de rating și 24.7 cota de piață, în timp ce Pro TV a înregistrat o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 14.8 cota de piață.

            Şi pe întregul publicul din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 11.4 puncte de rating și 24.5 cota de piață, în timp ce Pro TV ocupă poziția secundã cu doar 7.2 puncte de rating și 15.4 cota de piață.

 

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 31 decembrie 2020

 

 

 

×
Subiecte în articol: Revelionul Starurilor 2021 dan negru