Cel de-al treilea sezon X Factor România a luat startul în forţă asearã la Antena 1, cu o ediţie care a cucerit publicul din primul până ultimul minut. Voci bune, emoţii puternice, momente amuzante şi un juriu pe placul tuturor generaţiilor au fost ingredientele unei seri magice. Telespectatorii au “devorat” premiera X Factor de aseară, în minutul de aur, 22:33, Antena 1 înregistrând 17.2 rtg şi o cotă de piaţă de 38.4 procente la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Supershow-ul prezentat de Răzvan şi Dani s-a impus lider absolut de audienţă.
Premiera X Factor a învins aseară orice fel de concurenţă. Vocile bune, poveştile frumoase, unele mai triste, altele mai vesele, momentele amuzante şi replicile savuroase ale juriului au fost ingredientele succesului primei ediţii a acestui sezon X Factor, succes măsurat în milioane de telespectatori şi fani din online. X Factor a înregistrat aseară un rating mediu de 10.9% şi o cotă de piaţă de 23.6% la nivelul targetului comercial, impunându-se detaşat pe primul loc în topul audienţelor, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe locul secund, cu 10.1% rating şi 21.9% cotã de piaţã.
Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targetului din mediul urban, Antena 1 conducând şi de această dată audienţele. 1 093 000 de telespectatori din mediul urban au urmărit, în medie, X Factor, Antena 1 înregistrând în rândul acestui target un rating mediu de 10.4% şi o cotã de piaţã de 20%.
Aproape 1 000 000 de telespectatori au urmărit-o pe sexy concurenta Andreea Lazãr
Vârful de audienţă în rândul targetului comercial a fost înregistrat la ora 22.33, când aproape 1 000 000 de telespectatori au urmărit evoluţia şi jurizarea Andreei Lazãr. Andreea a impresionat publicul şi juriul, nu doar cu timbrul ei special, ci şi cu un look “deosebit” – o rochie creaţie Botezatu care i-a lãsat la vedere nurii, spre marea încântare a tuturor bãrbaţilor din salã.
Cine a urmărit X Factor?
Formatul antrenant, juriul, dar şi cei doi prezentatori au atras în faţa micilor ecrane un public tânăr, premium, preponderent feminin.
Potrivit datelor de audienţă furnizate de Kantar Media, dintre milioanele de telespectatori care au privit aseară premiera X Factor cei mai mulţi au fost tineri, din categoriile 15-24, 25-34, 35-44 şi 45-54 de ani, provenind din mediul urban şi având studii superioare.
Poveştile cu final fericit se scriu la X Factor. Prestaţiile tuturor concurenţilor pot fi urmărite aici:
Grila de toamnã a Antenei 1 s-a bucurat de un succes extraordinar, producţiile lansate în aceastã sãptãmânã – Next Star, Icomedy şi X Factor adjudecându-si prima poziţie în clasamentul audienţelor. Şi “Te cunosc de undeva!” transforming show-ul ce a debutat la începutul lunii septembrie a fost lider de piaţã cu fiecare ediţie difuzatã.
Sursa:Kantar Media