Jurnalul.ro Ştiri Externe Predicţia ULUITOARE a unui astronom american! Ce se va întâmpla cu omenirea în următorii 20 de ani (VIDEO)

15 Apr 2015   •   09:49
În următorul sfert de secol, omenirea va fi capabilă să detecteze viaţă extraterestră inteligentă, potrivit unuia dintre cercetătorii din cadrul proiectului SETI (Search for Extraterrestrial Intelligence), scrie space.com. Declaraţia a fost făcută de către astronomul Seth Shostak, în cadrul unui simpozion NASA ce a avut loc la Universitatea Stanford. Cercetătorii lucrează la mai multe proiecte pentru a duce la împlinire această importantă şi ambiţioasă misiune.

În cadrul primului proiect, experţii caută forme de viaţă extraterestră în apropierea planetei noastre, în special pe Marte şi pe lunile din sistemul nostru solar.

Potrivit lui Seth, doar în sistemul nostru solar sunt cel puţin 6 locuri unde ar putea exista viaţă.

„Cred că avem mari şanse să le identificăm şi dacă se va întâmpla asta, va fi în următorii 20 de ani, în funcţie de finanţarea pe care o vom primi", a declarat Seth.

În cadrul unui alt proiect, astronomii monitorizează atmosfera unor exoplanete, pentru a detecta eventuale urme de oxigen sau metan, gaze care sunt asociate cu formele de viaţă. Şi în acest caz se vor obţine rezultate pozitive în următoarele două decenii, crede Shostak.

Al treilea proiect vizează căutarea unor civilizaţii extraterestre foarte avansate tehnologic, care ar putea trimite diferite semnale în spaţiu. Metoda este foarte realistă, crede Seth, pentru că şi oamenii sunt capabili acum să trimită semnale radio şi biţi de informaţie pe distanţe de ani-lumină, spre potenţiale civilizaţii din alte lumi.

Alte articole interesante
Fenomen INCREDIBIL în cea mai aridă zonă deşertică din SUA. Oamenii de ştiinţă nu au găsit nicio explicaţie (VIDEO)
■ Adevarat a inviat! Barbat revenit la viata, dupa ce a fost imbaiat in gheata!

■ Oamenii de știință au descifrat cel CEL MAI MARE MISTER din Univers. "Este uluitor, va deschide o uşă către o lume complet nouă!" (VIDEO)
■ Descoperirea din adâncurile Mării Negre anunţă vremuri grele. "Inversarea poate avea loc oricând. Va fi HAOS!" (VIDEO)
■ Mărturia CUTREMURĂTOARE a unui român, după 15 zile de comă: "La fundul pământului e Iadul, dar lumea nu ştie"
■ Avion de vânătoare rusesc, MANEVRE ȘOCANTE lângă o aeronavă americană. Mesajul SUA pentru RUSIA (VIDEO)
■ "Fiul meu e mort, anulaţi abonamentul". Ce răspuns INCREDIBIL a primit de la compania de telefonie mobilă
■ "MĂCEL şi mare tulburare la popoarele ortodoxe. IADUL este gata!" PROFEŢIA unui cuvios, făcută de Paște, în 1503
■
Cercetători NASA: Suntem pe punctul de a întâlni CIVILIZAŢII EXTRATERESTRE. Ştim unde să căutăm!
■