Numărul precomenzilor pentru noile modele iPhone 11 este cu 15% mai mare decât anul trecut, când s-a lansat gama iPhone X, a declarat Dragoş Vrînceanu, retail manager în cadrul celei mai mari reţele Apple Premium Reseller din Europa Centrală şi de Est.
"La modelele precedente de iPhone X am avut practic sold out, cu precomenzi mai multe decât marfa alocată. Într-un final am reuşit să ne adresăm tuturor clienţilor şi să închidem toate precomenzile. Pentru noul iPhone 11, numărul precomenzilor este cu 15% mai mare faţă de anul trecut, la iPhone X. În cazul Apple Watch, precomenzile sunt cam la acelaşi nivel ca anul trecut, dar în ultimul an de la apariţia seriei 4, vânzările acestor dispozitive au crescut foarte mult", a spus acesta.
iPhone 11 Pro şi iPhone 11 Pro Max oferă performanţe avansate pentru utilizatorii care îşi doresc un smartphone puternic. Noul ecran Super Retina XDR are un afișaj precis și strălucitor. Puternicul procesor A13 Bionic furnizează performanţe extreme pentru orice activitate. Noua cameră triplă, compusă dintr-un ultra-superangular, un superangular şi un teleobiectiv aduce îmbunătăţiri senzaţionale pentru pozele realizate în condiţii de iluminare slabă. iPhone 11 include o nouă cameră dublă, care oferă modul de fotografiere nocturnă şi o înaltă calitate a înregistrării video disponibilă la nivel de smartphone. Acesta este disponibil în şase culori, rezistenţe la expunerea la apă.
Retailerul iStyle, unicul partener Apple Premium Reseller din România, a prezentat cele mai noi produse create de Apple: iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max şi Apple Watch Series 5. Compania estimează o cifră de afaceri de 45 milioane de euro în 2019, în creştere cu 17% faţă de anul 2018.
Grupul american Apple a lansat pe 10 septembrie noul iPhone 11. Noua generaţie de telefoane iPhone vine într-un moment în care grupul american pierde teren în raport cu rivalii pe segmentul smartphone. Conform companiei de cercetare de piaţă IHS Markit, în al doilea trimestru al acestui an, iPhone a pierdut o poziţie, ajungând pe locul patru în raport cu vânzările mondiale, cu 35,3 milioane de unităţi vândute, faţă de 36,2 milioane în cazul telefonului chinez Oppo.
În ultimele două trimestre, vânzările de telefoane iPhone au scăzut, în schimb cele de accesorii precum căştile wireless AirPods, ceasurile Apple Watch, dar şi cele de servicii plătite cum ar fi Apple Music au ajutat grupul american să recupereze o parte din veniturile pierdute.