Site -ul Emag a postat o serie de produse reduse de 6 ori, iar clienții s-au repezit și au cumpărat.
Din păcate, clienții s-au trezit că le-au fost anulate comenzile.
”In data de 23 septembrie pe site ul emag.ro s au gresit preturile unor anumite produse, care au avut oreducere de pana la 80%. De ex: in cazul meu un Tv led care initial a avut un pret de 3000 de lei si a fost ulterior la un pret de 500 de lei. Multe alte produse au avut aceasi greseala putand fi comandate in intervalul unei ore. Dupa finalizarea comenzilor, in intervalul a o ora comenzile au fost anulate.
In cazul acesta ce vina are clientul atat timp cat a comandat un produs existent pe site? Cine isi asuma responsabilitatea? Multe persoane au achitat odata cu plasarea comenzii si asteapta restituirea banilor”, ne-a relatat unul dintre cei care a cumpărat.
Pe pagina de Facebook a Emag au fost postate plângerile clienților. Administratorii paginii s-au limitat la a scrie: ”Bună! Vă mulțumim că ne-ați anunțat. Ne pare rău pentru situație. Verificăm ce s-a-ntâmplat și revenim cu un răspuns. Mulțumesc pentru înțelegere, Maria, eMAG Help”.
Sursa: stiridecluj.ro