x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Cultură Arte Vizuale Televiziunile Intact, creşteri pe toate intervalele orare

Televiziunile Intact, creşteri pe toate intervalele orare

de cristina stamatescu    |    02 Oct 2013   •   16:07
Televiziunile Intact, creşteri pe toate intervalele orare
Marile show-uri de la Antena 1 au dus la o creştere a cotei de piaţă cu 2,7 puncte

Luna septembrie, care marchează revenirea în forţă a emisiunilor în grila televiziunilor trustului INTACT,  a adus o creştere semnificativă a cotei de market share în rândul publicului comercial, pe majoritatea intervalelor orare importante. O apreciere importantă poate fi găsită în Prime-Time, unde creşterea cotei de piaţă este de 2,7 puncte, explicabilă prin debutul în forţă a marilor show-uri ale Antenei 1, reîntoarcerea talk-show-urilor Antenei 3, a show-urilor mondene marca Antena 2 şi transmiterea de către Euforia TV a serialului “Revenge”. Prin comparaţie, trustul concurent a înregistrat scăderi a cotei de piaţă pe toate intervalele orare, comparativ cu luna august. 

Performanţe deosebite de audienţă se înregistrează şi în ceea ce priveşte publicul care locuieşte în mediul urban: “Antenele” îşi consolidează şi în luna septembrie poziţia de lider pe cele mai multe dintre intervalele orare, în timp ce televiziunile trustului CME, din care face parte Pro TV, au înregistrat scăderi. Posturile INTACT conduc detaşat clasamentul trusturilor pe intervalul Whole Day, dar şi în Day Time, Access sau Late Fringe. 

Primul loc

O altă performanţă a Antenei 1 în luna septembrie este poziţia 1 în clasamentul  audienţelor pe Whole Day (interval de măsurare 24 de ore), în rândul targetului All Urban.  Din data de 2 septembrie, la Antena 1 au revenit pe micile ecrane show-urile zilnice - Acces Direct, Un show păcătos, Neatza cu Răzvan şi Dani, dar şi Mireasă pentru fiul meu. Apoi, au intrat pe rând, fie show-urile preferate ale publicului telespectator, aflate într-un nou sezon, cum ar fi Next Star, Te cunosc de undeva şi X Factor, dar şi, în premieră, IComedy, emisiune care a fost lider de audientă la fiecare ediţie. În luna octombrie, Antena 1 pregăteşte două noi lansări, Totul e permis şi Top Chef. 

Comparativ cu ianuarie - septembrie 2012, în aceeaşi perioadă a anului 2013, televiziunile INTACT înregistrează creşteri pe toate intervalele orare, la nivelul publicului cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de  ani. Cea mai mare creştere se înregistrează în Late Fringe, în segmentul orar în care sunt transmise Un show păcătos la Antena 1, În gura presei la Antena 3, Telefonul de la miezul nopţii la Antena 2 şi Doctor House la Euforia TV. 

Intact Media Group include televiziunile Antena1, Antena2, Antena3, Euforia şi GSPTV , având un public de peste 6 milioane de oameni zilnic, doar pe zona TV. 

×