Brandul Karl Lagerfeld se reinventeaza in 2012, o data cu numirea unui nou presedinte, lansarea a doua noi linii vestimentare destinate publicului larg, dar si a unui site ambitios (http://www.karllagerfeld.com/), informeaza AFP.
Toti pentru unul, Lagerfeld pentru toti. Incepand din luna ianuarie a anului viitor, Casa Lagerfeld va lansa 100 de articole vestimentare, la preturi ce variaza intre 60 de euro si 300 de euro. Too good to be true? Fiti fara teama! Litera 'K' este omniprezenta, ca si logoul ce reprezinta silueta din profil a celebrului designer, cu parul strans in coada si ochelari negri: 'Lucram la mai multe concepte interesante, iar toate au la baza ideea de a face luxul sa devina accesibil', a declarat creatorul german. Cele doua linii vestimentare cuprind colectii atat pentru femei, cat si pentru barbati: 'Karl' – linia simpla – va fi lansata pe 25 ianuarie, iar 'Karl Lagerfeld Paris', o linie elaborata, mai scumpa (preturi intre 300 de euro si 1.500 de euro), va fi disponibila din toamna lui 2012. Lagerfeld, in varsta de 78 de ani, este unul dintre cei mai importanti creatori de moda ai sfarsitului de secol al XX-lea. A colaborat cu mai multe case de moda, printre care Chanel, la care in prezent este designer principal, dar si Chloe si Fendi, unde este director de creatieCitește pe Antena3.ro