Societatea de Transport București anunță că a fost deja atribuit contractul de Primăria Municipiului Bucureşti, iar activitățile presupun două etape distincte: proiectare (4 luni, pe timp de iarnă când ziua este scurtă și străzile aglomerate) și execuție (8 luni, în sezonul cald, când ziua este lungă și circulația mai redusă).
Tronsonul pe care încep lucrările are o lungime de 4,3 km (de la Șoseaua Ștefan cel Mare până la Pod Băneasa) de-a lungul străzilor Barbu Văcărescu și Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu.
Se va lucra și la modernizarea carosabilului, a sistemului public de iluminat și a substației Nordului.
Se va înlocui calea de rulare a tramvaiului, vor fi peroane noi, dotate cu spații de protecție ploaie, precum și panouri de informare interactive, se vor modifica rețele electrice și se vor monta sisteme de iluminat noi, cu led, dar vor exista și sisteme noi de semaforizare.
La finalul lucrărilor, STB va folosi exclusiv tramvaie noi Imperio.
(sursa: Mediafax)