Rețeta e destul de simplă. Ingrediente: una bucată internet, una bucată cont de Facebook, una bucată imagine, mai mulți redactori de știri gata să execute atât copy/paste cât e nevoie pentru a primi binecuvântatul succes de trafic. Totul se amestecă ușor, pentru un rezultat lejer, difuz și ușor de uitat și de către creator, și de către cititor.
Site-urile de știri par luneca iremediabil spre infotainment, un englezism care ar defini îmbinarea dintre informație și divertisment, lucru mai lesne de făcut decât orice anchetă, sau reportaj.
Mai multe site-uri de informație redau în cascadă o imagine a unui monument funerar, care ar fi fost imortalizată în cimitirul Bellu din București. Toți zic că e nașpa și că e de prost gust, dar, deși sunt perfect conștienți de faptul că trăim de ceva vreme alături de Photoshop, e departe de gândul de a se duce și a bate cu pasul aleile cimitirului, pentru a verifica această informație… Așa că, din lipsă de picioare, timp și forță de muncă, chiar și pe site-ul nostru, până vom verifica, Apple moare într-un cimitir bucureștean.