Compania israeliană Sano-Bruno Enterprises este cunoscută pe piaţa romănească, unde, de ani buni, vinde produse ne-alimentare, de utilitate casnică.
Compania israeliană Sano-Bruno Enterprises este cunoscută pe piaţa romănească, unde, de ani buni, vinde produse ne-alimentare, de utilitate casnică. Fondatorul ei de origine romănă, Bruno Landesberg, care este şi consul onorific al Romăniei la Ierusalim, o personalitate complexă şi un om de afaceri cu idei inovatoare, este unul dintre pionierii industriei israeliene.Â
Â
ORIGINI. Născut intre două războaie mondiale şi trăindu-l pe al doilea, Bruno Landesberg a emigrat in Israel alături de părinţii săi, Moses şi Eva. Dar este şi acum legat de Romănia, pe care, de-a lungul anilor, a vizitat-o de mai multe ori, atăt ca turist, căt şi ca om de afaceri. Ambiţia de a aduce in Romănia produse de calitate l-a făcut să se găndească şi la o investiţie in piaţa cafelei.
Â
FIRMA. In luna iulie, SANO Bruno, reprezentată de fiul lui Bruno Landesberg, Alex, a infiinţat o firmă mixtă denumită Rom Cafe, aceasta fiind prima investiţie in sectorul alimentar a companiei israeliene, relatează cotidianul economic Globes.
Compania se pregăteşte de lansarea unei campanii de marketing in următoarele zile şi intenţionează să-şi extindă activitate in acest sector in funcţie de succesul afacerii.
SANO controlează 51% din Rom Cafe, firma urmănd să distribuie cafea şi produse derivate ale companiei din Israel. De asemenea, SANO a infiinţat, la inceputul anului, o firmă-mixtă şi in Ucraina.
Â
POTENŢIAL. "Tot ce vindem in străinătate incercăm să producem in Israel. Deja avem vănzări anuale in Romănia de 10 milioane de dolari. Este prea devreme să ştim date exacte despre piaţa din Ucraina, dar credem că are un potenţial mai mare decăt cea romănească", a declarat directorul general al SANO-Bruno, Alex Landsberg.
SANO Bruno's Enterprises este cel mai mare producător şi exportator israelian de articole ne-alimentare, inclusiv produse de ingrijire a locuinţei. Compania a inregistrat, in al doilea trimestru, o creştere de 12% a vănzărilor comparativ cu perioada similară a anului trecut, dar profitul operaţional a scăzut cu 3,5%.
Totuşi, profitul net a urcat cu 14%, pe fondul intensificării vănzărilor in toate sectoarele in care activează.