x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Meciul anului, transmis de Antena 1. Vârf de aproape 5 milioane de telespectatori în timpul meciului România – Ungaria

Meciul anului, transmis de Antena 1. Vârf de aproape 5 milioane de telespectatori în timpul meciului România – Ungaria

07 Sep 2013   •   11:53
Meciul anului, transmis de Antena 1. Vârf de aproape 5 milioane de telespectatori în timpul meciului România – Ungaria

Zi extraordinarã ieri pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, pe toate targeturile relevante. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 4% şi o cotã de piaţã de 24% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, cu un rating mediu de 4.3% şi 21.6% share, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 2.1% rating şi 10.4% share. În medie, peste 732 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit ieri Antena 1, întreaga zi.

Şi în Prime Time, postul generalist al Grupului Intact şi-a adjudecat prima poziţie în clasament, pe targetul comercial, format din publicul cu vârste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Astfel, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 13% şi 36.1% share, în vreme ce Pro Tv atingea abia 4.15 rating şi 11.4%. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivel urban şi la nivel naţional, în medie, peste 2 430 000 de telespectatori din targetul naţional urmãrind programul de Prime Time al Antenei 1.

Simona Gherghe s-a instalat confortabil pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, întreaga sãptãmânã emisiunea Acces Direct fiind lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public. Şi ieri, emisiunea prezentatã de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, Acces Direct înregistrând în intervalul 16:45 -19:00 un rating mediu de 3.3% şi 15.4% share, pe targetul comercial, 18-49 urban. Clasamentul s-a pãstrat atât la nivel urban, cât şi segmentul naţional.

În minutul de aur, înregistrat la 17:58, 956 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau emisiunea Simonei Gherghe, în vreme ce doar 481 000 urmãreau „La Mãruţã”.

Românii au savurat fiecare minut al victoriei României împotriva Ungariei, meciul România – Ungaria, transmis asearã de Antena 1 în intervalul 20:53 – 22:53 impunându-se ca lider detaşat de audienţã la nivelul tuturor categoriilor importante de public. La fel cum elevii lui Piţurcã au zdrobit Ungaria cu un scor de neprezentare, Antena 1 a înregistrat asearã un rating mediu de 21.6% şi 50.6% cotã de piaţã în rândul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv, aflat pe poziţia secundã înregistra doar 2.9% rating şi 6.7% share. Urmãrind cifrele de audienţã înregistrate de toate meciurile difuzate în acest an, meciul transmis asearã de Antena 1 a înregistrat cea mai mare cotã de piaţã, putând fi numit şi meciul anului.

Şi la nivel urban şi naţional, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, în medie, disputa România – Ungaria fiind urmaritã de peste 2 448 000 de telespectatori din întreg mediul urban. Doar poziţia secundã s-a schimbat în clasament la nivel urban, de aceastã datã fiind ocupatã de postul Acasã Tv.

Vârful de audienţã al serii a fost atins la ora 22:51, când la Antena 1 se uitau aproape 5 milioane de telespectatori la nivel naţional, de aproape 9 ori mai mulţi faţã de cei care în acelaşi interval orar urmãreau programul oferit de Pro Tv.

Meciul a fost transmis simultan şi pe GSP TV, care a înregistrat în intervalul 20:53-22:53 un rating mediu de 0.6% şi o cotade piaţã de 1.4% în rândul bãrbaţilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Filmul difuzat de Antena 1 în Late Fringe, Terminator 3, a condus şi el detaşat în topul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, Antena 1 a înregistrat asearã în întervalul 23:05 -01:13, 20.3% share şi 5.2% rating pe targetul comercial, 18-49 urban,  iar în minutul de aur, 23:07, înregistrat la nivelul aceluiaşi target, comercial, peste 474 000 de telespectatori urmãreau filmul Antenei 1, în vreme ce doar 147 000 de telespectatori urmãreau programul oferit de Pro Tv.


Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16, precum şi ambele intervale de difuzare ale reality show-ului „Mireasã pentru fiul meu” s-au impus şi ele ca lider absolut de audienţã, atât pe segmentul comercial, 18-49 urban, cât şi în rândul publicului din mediul urban şi naţional.

×