Românii au ales să-şi petreacă sărbătoarea creştină a Paştelui alături de Antena 1. Televizoarele au fost deschise, în cea mai mare parte a zilei, pe Antena 1, patru producţii fiind, duminică, lider de audienţă.
Dimineaţa, 193.000 de românii au ales să afle ultimele ştiri de la Observatorul de la ora 7, în timp ce la Pro TV se uitau doar 65.000 de oameni. După-amiază, Mihaela Rădulescu şi "Duminica în familie" au fost alegerea a 397.000 de telespectatori, emisiunea având, în medie, 3,4% rating şi 11,6% share.
Seara, în prime time, două producţii majore au fost, ca în fiecare duminică, de altfel, lider de audienţă. Divertis Mall a fost urmărit, în medie, de 1.205.000 de români (10,5% rating, 23,7% share), în timp ce la Pro TV, la ediţia specială de Paşte a show-ului "Dansez pentru tine", se uitau doar 721.000 de oameni.
Minutul de aur al show-ului de divertisment cu cea mai mare audienţă din România, "Divertis Mall", a fost înregistrat la ora 21:29 când, la Antena 1, se uitau 1.679.000 de telespectatori (14,6% rating, 31,6% share). Seria învingătorilor audienţelor se încheie cu "Divertis Mall şi prietenii" care a ţinut în faţa televizoarelor nu mai puţin de 1.066.000 de români (9,2% rating, 21,0% share).
Citește pe Antena3.ro