x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Tarifele posturilor tv în campania electorală

Tarifele posturilor tv în campania electorală

12 Noi 2008   •   00:00

Televiziunile au trimis CNA tarifele pe care le percep pentru emisiunile de promovare electorale. Marile televiziuni generaliste – Pro TV, Antena 1 şi TVR 1 nu difuzează decât dezbateri, care au caracter gratuit pentru participanţi.



Petrisor Obae a dezvăluit pe www.paginademedia.ro cât cer televiziunile din România pentru emisiunile electorale.

Prima TV, post axat pe divertisment, nu se implică în campania electorală. Situaţia cea mai interesantă este la Realitatea TV, care îşi scoate, practic, toate programele la vânzare, în perioada electorală. Pentru câteva emisiuni ale Realităţii, preţul a fost stabilit deja: între 4.000 şi 20.000 de euro.

Iată situaţia pe posturi:

Pro TV
Pro TV nu va difuza decât dezbateri electorale, neplătite. Vor fi nouă emisiuni în intervalul 17-27 noiembrie: opt difuzate dimineaţa, de la 9:15, iar a noua, cea mai importantă, din 27 noiembrie, la ora 22:15.
Fiind dezbateri, nu emisiuni de promovare, nu se percep tarife

Antena 1, 2 si 3
Nu intenţionează să difuzeze emisiuni de promovare electorală;
Posturile nu aplică tarife spoturilor publicitare electorale (ele vor fi difuzate numai în emisiunile de dezbatere electorală);

Realitatea TV
La solicitarea candidaţilor înscrişi în cursa electorală ne-am exprimat disponibilitatea de a transforma fie o parte, fie întreaga emisiune în emisiune de promovare electorală, scrie Realitatea în adresa trimisă CNA.
Emisiunile care se pot transforma în programe electorale plătite: Fabrica, Deschide lumea, Realitatea zilei, Alege premierul, Realitatea te priveşte, 3X3, 100%, Zece pentru România, Reporterii Realităţii, România politică, Oamenii realităţii

Tarife:
Difuzarea unui spot electoral de 30 de secunde se face la preţul de 800 de euro în extra prime-time şi 1.200 de euro în prime time. Preţul pe spot cerut de Realitatea TV este cu mult mai mare decât o reclamă comercială. De exemplu, o reclamă difuzată de Realitatea TV în regim de vânzare la punctul de audienţă ar costa în prime time intre 300 şi 500 de euro.
Fabrica - 4.000 euro net/mesaj de 3 minute,8.000 euro net/mesaj de 6 minute
Deschide lumea - 10.000 de euro net/30 de minute/30 minute
Realitatea zilei - 20.000 de euro net/întreaga emisiune
Alege premierul - 20.000 de euro net/întreaga emisiune
Realitatea te priveşte - 20.000 de euro net/întreaga emisiune

B1 TV
Uninominalii: 2.000 euro + TVA, 30 de minute emisie/zi
Ştirile electoral: 500 euro + TVA, 5 minute emisie/zi
6. Vin alegerile – emisiune de promovare: 5.000 euro + TVA/ora de emisie
Alege Nasul – emisiune de promovare: 10.000 euro + TVA/ora de emisie
Ultimele două emisiuni vor avea şi ediţii de dezbateri politice, neplătite.

OTV

Dan Diaconescu Direct: 10.000 de euro + TVA
Zori de zi: 2.000 euro + TVA
Se întâmplă acum: 5.000 euro + TVA
Să trăiţi bine: 3.000 euro + TVA
24 H: 3.000 EURO + TVA
Caravana rromilor: 3.000 euro + TVA
Poveste de succes: 5.000 euro + TVA

TVR
Nu are emisiuni de promovare electorală şi nu se percep tarife pentru candidaţi;
Dezbaterile electorale de la TVR se vor desfăşura sub genericul unic: Alege Parlamentul tău!  cu durata egală de 50 de minute;

DDTV
Direct cu Claudiu Neagoe - 1.000 euro + TVA
Exclusiv: 2.000 euro + TVA

Naţional TV, N 24, Prima TV
Nu participă la campania electorală
 

×
Subiecte în articol: romania electorala emisiune realitatea