Machiaje spectaculoase, costume senzaţionale, gesturi studiate în cel mai mic detaliu, voci antrenate şi multã voie bunã au fost ingredientele debutului celui mai nou sezon „Te cunosc de undeva!”, difuzat asearã la Antena 1. Cu interpretãri excepţionale şi muzicã de foarte bunã calitate, cei opt concurenţi ai transforming show-ului i-au cucerit pe telespectatori de la primul pânã la ultimul moment, transforming show-ul de la Antena 1 conducând clasamentul de audienţă atât la nivelul targetului urban, cât şi pe segmentul naţional. Postul generalist al Grupului Intact a fost preferatul publicului din mediul urban, atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile.
Transformãri de senzaţie în primul episod al transforming show-ului „Te cunosc de undeva!”, cei opt concurenţi întrecându-se pe sine în încercarea de a impresiona publicul şi de a prinde un loc pe podium. Cea mai spectaculoasă transformare, apreciată atât de cei patru juraţi cât şi de concurenţi a fost Romica Puceanu, rol care i-a adus lui Ellie White premiul ediţiei. „Ai venit, ai cântat şi ai uimit! Mi-a plãcut enorm cum ai dozat, cã ai cântat melismele cu mãsurã. Sunt foarte mulţumitã de tine în aceastã searã şi te felicit! E un început bun!” – iar când aceste cuvinte vin chiar de la profesoara de canto, Ozana, te poţi considera un fericit.
Cei de acasă au savurat fiecare minut din interpretările talentaţilor concurenţi, alegând şi de această dată Antena 1. Astfel, la nivelul targetului all urban, „Te cunosc de undeva!” s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor lor cu 7.7% rating şi 18.9% share. Locul secund a fost ocupat de Pro TV, care a înregistrat la nivelul aceluiaşi target un rating de 5.2% şi 12.8% cotă de piaţă.
Ierarhia s-a pãstrat şi la nivel naţional, peste 1 196 000 de telespectatori urmãrind, în medie, show-ul Antenei 1. În minutul de aur, 22:30, 1 754 000 de telespectatori urmãreau transformãrile de senzaţie marca „Te cunosc de undeva!”. Sâmbăta viitoare, de la 20:30, noi transformări incredibile îi aşteaptă pe telespectatori la „Te cunosc de undeva!”, concurenţii dând viaţă şi de această dată unui spectacol savuros.
Românii din mediul urban au urmãrit în numãr mare producţiile Antenei 1, conducând postul în fruntea clasamentului de audienţã, atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a întregistrat ieri, în Whole Day, un rating mediu de 3 procente şi 14.9 cotã de piaţã, clasând pe poziţia secundã Pro Tv. Ierarhia s-a pãstrat şi în Prime Time, peste 668 000 de telespectatori din mediul urban urmãrind în medie Antena 1.
bservator 13, Observator 16 precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National
Citește pe Antena3.ro