Jurnalul.ro Ştiri Politică Parlament - Tariceanu il critica voalat pe Basescu

Parlament - Tariceanu il critica voalat pe Basescu

de Carmen Vintila    |    Lavinia Dimancea    |    23 Iun 2006   •   00:00

Prezent ieri la Parlament pentru sedinta comuna dedicata prezentarii motiunii de cenzura "Guvernul Tariceanu - Fapte si Minciuni" initiata de PSD, premierul Calin Popescu Tariceanu (foto) a explicat absenta sa de la discursul presedintelui Traian Basescu de saptamana trecuta. "Daca azi am venit la motiune pentru ca era obligatoriu, chiar daca nu era necesar, la discurs nu era nici obligatoriu si nici necesar. Pot sa ma informez si altfel", a spus Tariceanu, precizand ca din analiza discursului sefului statutului a constatat ca intre aprecierile CE, "cunoscute ca fiind obiective si extrem de profesioniste", si cele facute de presedinte exista "o discrepanta enorma, care ridica o problema". "Cred ca problema nu este nici la nivelul CE si nici al Guvernului. Daca Comisia aprecieaza realizarile Guvernului ca fiind extrem de pozitive inseamna ca problema este in alta parte", a aratat premierul. Totodata, el a precizat ca in acest moment nu are nevoie "nici de sprijin si nici de guvern minoritar". Cat despre motiunea PSD, pe care a calificat-o "demagogica si populista", Tariceanu a sustinut ca nu are "nici o sansa sa treaca" si s-a aratat convins ca nici unul din partidele care formeaza Coalitia nu va trada la vot.

PLICTISEALA. Textul motiunii, lung de 28 de pagini, prezentat in aproximativ o ora de deputatul PSD Mihai Tanasescu, le-a pus nervii la incercare celor 120 de parlamentari adunati in sala. Ca sa le treaca plictiseala, alesii s-au conversat intre ei, au rasfoit ziare sau au vorbit la telefon. Nici randurile PSD nu au fost pline, la sedinta fiind prezenti doar 50. Pana la finalul lucrarilor in sala au mai ramas 85 de parlamentari. (Lavinia Dimancea, Carmen Vintila)

×
Subiecte în articol: politic