Serviciile Orange de voce şi date dar şi aplicaţiile operatorului au picat ieri în Bucureşti şi a întâmpinat dificultăţi în toată ţara, în urma unor secţionări multiple în reţeaua de fibră optică. „Momentan, o parte dintre clienţii noştri întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor de voce şi date, precum şi a aplicaţiilor Orange. Această situaţie se manifestă ca urmare a secţionării multiple în reţeaua de fibră optică. Colegii noştri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Revenim imediat ce avem noutăţi”, a scris operatorul pe pagina sa de Facebook. La 31 decembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.762.100 de clienţi, în creştere cu 1,3% comparativ cu 2017. Cifra de afaceri a Orange România a crescut cu 1,8% în trimestrul patru al anului trecut, la 292 de milioane de euro, iar afacerile totale au ajuns în 2018 la 1,125 miliarde de euro, susţinute de evoluţia pozitivă a serviciilor fix-mobil şi consumul de date mobile.