x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Adrian Ursu, numit director editorial al Intact Media Group

Adrian Ursu, numit director editorial al Intact Media Group

10 Oct 2013   •   17:11
Adrian Ursu, numit director editorial al Intact Media Group
Sursa foto: Mihai Stetcu

Cu o experienţă de peste 20 de ani în mass-media din România, Adrian Ursu a fost promovat în funcţia de director editorial al Intact Media Group, cea mai importantă platformă multimedia din România cu capital integral autohton.
Analist politic şi realizator al unor emisiuni TV de success, Adrian Ursu va coordona politica editorială a instituţiilor media din grupul Intact şi va integra proiectele jurnalistice ale grupului atât în print, cât şi în televiziune, radio şi online. În dezvoltarea strategiei de conţinut a grupului va colabora îndeaproape cu echipele de management ale fiecărei entităţi – Jurnalul Naţional, Antena 3, Observator, Radio Zu, antena3.ro, observator.tv.
“Suntem un grup media puternic, iar puterea noastră stă în valoarea conţinutului pe care îl oferim publicului şi în calitatea şi numărul mare de cititori, telespectatori şi ascultători fideli. Mă bucur să am un rol privilegiat, acela de a răspunde aşteptărilor unui public exigent, pe care îl respect foarte mult”, a declarat Adrian Ursu.

Adrian Ursu are o experienţă de 14 ani în presa scrisă şi 7 ani în televiziune în România, de-a lungul carierei sale fiind ziarist de investigaţie, corespondent de război, analist politic şi ocupând mai multe funcţii de management în companii media, precum Intact Media Group, TVR, Adevărul, Cotidianul sau Gândul. În 2011 s-a alăturat trustului Intact ca invitat permanent al emisiunii "Exces de putere cu Oana Stancu" şi realizator al emisiunii “Secvenţial”, difuzate la Antena 3.

Cu un public de 10 milioane de români, Intact Media Group a creat şi creează brand-uri reper în media din România. În prezent, portofoliul său cuprinde cinci posturi TV (Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV), două posturi radio (ZU şi Romantic FM), două cotidiene (Jurnalul Naţional şi Gazeta Sporturilor), trei reviste sub licenţa BBC (Top Gear, Good Food şi Science World), precum şi un portofoliu online cu un public de peste 5 milioane de vizitatori unici.

×
Subiecte în articol: adrian ursu