De cateva zeci de ore, Romania are o noua regina⦠a vinului. Prin efortul sustinut al IBD-ului si a Fratiei Vinului, acest concurs incepe sa atraga atentia publicului, cat si a producatorilor.
CATALIN PADURARU - Vinexpert
Imaginea pozitiva a acestui concept de promovare a facut ca anul acesta sa fie prezente mai multe fete, mai frumoase si mult mai bine pregatite.
Pregatite pentru ca "printesele" trebuie sa cunoasca doua limbi straine, sa fie familiarizate cu domeniul vinului si, deloc lipsit de importanta, sa aiba capacitatea de a comunica insa cu usurinta.
Fara inflorituri festiviste, faptul ca acest eveniment are loc trebuie sa ne bucure.
De fapt este una dintre actiunile unui Program de Promovare Economica si Ocuparea Fortei de Munca in Romania, IBD/GTZ, program lansat la initiativa guvernului german.
Citește pe Antena3.ro
Ea va promova timp de un an vinul romanesc de top, fiind alaturi de acesta ambasador in tara si in strainatate.
Evident, exista si expresia materiala a acestei victorii, prin faptul ca, printre altele, Regina are alocat si un fond de bani "de buzunar".
Am mentionat acest aspect sperand ca pentru tinerele domnisoare care s-ar putea gandi la participare in anul viitor, acesta sa fie un argument final.