Miercuri seara, Chefi la cuţite a câștigat din nou lupta pe toate categoriile de public. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 9.1 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 8.2 puncte de rating și 23.8% cotă de piață.
![]()
Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.8 puncte de rating si 20.2 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV, a obținut 6.8 puncte de rating și 15.8 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 19 de procente, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7.8 puncte de rating și 17.2 cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21:44, aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.
![]()
Concurenți cu povești și farfurii spectaculoase, acestea au fost ingredientele serii de miercuri la Chefi la cuțite. Robert Vasiliu, de meserie bucătar, a făcut senzație cu o rețetă de tagliatelle cu mușchi de vită și sos, rețetă care i-a adus trei cuțite și șansa de a merge mai departe.
![]()
O surpriză a venit și din partea lui Sali Levent. Actorul s-a prezentat în fața chefilor cu o ciorbă turcească care i-a adus două cuțite. Miercuri seara a fost stabilită și o premieră în cadrul show-ului. Cătălin Cazacu a primit pentru prima oară în istoria emisiunii cuțitul de ... lemn. I-a fost oferit de chef Cătălin Scărlătescu, cu rugămintea de a se lăsa definitiv de bucătărie.
|
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
|
Perioada 30 septembrie 2020 |


