Noua identitate de brand, Network One Distribution, inlocuieste Asesoft Distribution, compania planuind extinderea pe mai multe piete din Europa Centrala si de Est pana in 2014.
NOD estimeaza o cifra de afaceri de 180 milioane euro in 2011, in crestere cu 24% fata de anul anterior. Compania are o cota de 20,5% pe o piata electro-IT estimata la 880 milioane euro, a declarat azi Razvan Ziemba, director general Network One Distribution, citat de Mediafax.
In ceea ce priveste incasarile din afara Romaniei, Network One Distribution vizeaza anul urmator afaceri de 4 milioane euro din tarile in care urmeaza sa isi desfasoare activitatea pana la finalul anului, respectiv Bulgaria, Ungaria si Moldova. Totodata, compania estimeaza ca in anul 2013 va obtine venituri de 22 milioane euro pe pietele externe (inclusiv Croatia, Macedonia, Muntenegru si Serbia).
Principalii concurenti RHS Company si Scop Computers, alaturi de Omnilogic.
Tot astazi, Consiliul Concurentei a anuntat autorizarea operatiunii de concentrare economica realizata prin preluarea controlului unic asupra Flanco Retail de catre Asesoft Web.
“In urma analizei efectuate de Consiliul Concurentei, s-a constatat ca efectele operatiunii de concentrare economica asupra mediului concurential nu sunt semnificative, iar operatiunea nu a condus la crearea sau consolidarea unei pozitii dominante pe pietele relevante identificate', a precizat institutia intr-un comunicat de presa.
In septembrie 2010, Asesoft a anuntat ca va prelua un pachet de actiuni reprezentand 60% din capitalul social al Retail, iar restul de 40% sa revina celor trei banci creditoare ale Flanco International, ING, Unicredit si BRD.
Ulterior, partile au agreat o alta structura de actionariat, in urma careia Asesoft Web a preluat peste 99,9% din actiuni, tranzactie care s-a finalizat in luna iunie a acestui an. O data cu transferul actiunilor, bancile creditoare au primit 10 milioane de euro.