x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Special Anchete Poliția Locală Sector 2 trimite amenzi prin „poșta UDMR”. Va plăti 10.600 de euro pe lună, în următorii doi ani

Poliția Locală Sector 2 trimite amenzi prin „poșta UDMR”. Va plăti 10.600 de euro pe lună, în următorii doi ani

de Ion Alexandru    |    31 Mai 2024   •   07:00
Poliția Locală Sector 2 trimite amenzi prin „poșta UDMR”. Va plăti 10.600 de euro pe lună, în următorii doi ani

Aproximativ 153.000 de trimiteri poștale, din care 75.000 constând în somații, cel puțin 22.000 în procese-verbale de constatare a contravențiilor, reprezintă servicii contractate de Poliția Locală a Sectorului 2 de la o companie din Cluj-Napoca. Firma a fost controlată, în trecut, de  fostul vicepreședinte UDMR Kerekes Gabor, condamnat, în 2015, la 4 ani de închisoare, într-un dosar instrumentat de DIICOT. Poliția Locală Sector 2 va plăti, pentru serviciile contractate, aproape 1,25 de milioane de lei, pentru următoarele 24 de luni, ceea ce înseamnă, lunar, câte 10.600 de euro.

Povestea acestei achiziții începe în 28 martie 2024, când Poliția Locală a Sectorului 2, instituția controlată de edilul USR Radu Mihaiu, a publicat pe SEAP (Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice) un anunț potrivit căruia intenționa să contracteze, prin încheierea unui acord-cadru, pe o perioadă de doi ani, „servicii poștale, constând în pregătire, printare, personalizare, împlicuire și expediere prin corespondență în București și în țară, precum și servicii de asigurare a trimiterilor poștale”.

Aceste servicii au fost contractate prin organizarea unei proceduri simplificate de selecție de oferte, Poliția Locală a Sectorului 2 punând la bătaie un buget estimat inițial de 1.051.683 de lei fără TVA. La această procedură simplificată s-a prezentat un singur ofertant, iar la data de 27 mai 2024, a fost încheiat acordul-cadru nr. 12/2024, în valoare de 1.047.689,5 lei fără TVA, respectiv de 1.246.759,6 lei cu TVA inclusă, compania care și-a adjudecat contractual fiind SC Zipper Services SRL.

Concret, în urma semnării acestui contract-cadru, Poliția Locală a Sectorului 2 urmează să cheltuie câte 51.948,3 lei în fiecare lună, timp de doi ani, adică 10.601,7 euro.

Tot la data de 27 mai 2024, autoritatea contractantă a încheiat, cu aceeași firmă SC Zipper Services SRl, și primul contract subsecvent, având numărul 14/2024, pentru 281.512,6 lei fără TVA, respectiv de 355.000 de lei cu TVA inclusă.

Caietul de sarcini, aprobat de directorul instituției

În caietul de sarcini care a stat la baza acestei achiziții, document aprobat de către însuși directorul general al instituției contractante, Adrian Angheluș, se precizează că Poliția Locală a Sectorului 2 își dorea să expedieze corespondență cu confirmare de primire și corespondență în București și în țară. Este vorba despre corespondență simplă în țară, precum și prestarea de servicii de pregătire, pretipărirea conținutului și a plicurilor, printrare, personalizare, împlicuire, expediere prin corespondență în țară, scanare în format PDF a confirmărilor de primire și a plicurilor de retur, prin intermediul unui furnizor certificat ANCOM ca prestator autorizat de servicii poștale.

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

×
Subiecte în articol: politia locala plicuri amenzi