Suma urmează unei contribuții anterioare de 75 de milioane de dolari, pe care Musk a alocat-o grupului între iulie și septembrie.
America PAC, finanțat de CEO-ul Tesla, are drept scop mobilizarea alegătorilor în statele cheie pentru a influența rezultatul alegerilor prezidențiale din 5 noiembrie, o cursă strânsă între Donald Trump și actualul vicepreședinte, Kamala Harris.
Potrivit rapoartelor, America PAC a cheltuit deja mai bine de 47 de milioane de dolari pe campanii publicitare în prima jumătate a lunii octombrie.
În paralel, campania lui Trump a anunțat cheltuieli de peste 88 de milioane de dolari pe reclame, cu 36 de milioane rămase pentru ultima perioadă de campanie, în timp ce Harris a investit mai mult de 130 de milioane de dolari în reclame, dispunând de 119 milioane în fonduri.
În sprijinul mobilizării, America PAC a lansat un concurs prin care oferă 1 milion de dolari zilnic unui alegător din statele decisive care semnează o petiție online.
Departamentul de Justiție a emis recent o avertizare, considerând că premiile ar putea încălca legislația electorală, dar grupul nu a comentat public acuzațiile.
(sursa: Mediafax)