Brandul Aliphia îmbină printr-o metodă ingenioasă și originală beneficiile naturii cu cercetarea științifică, în folosul sănătății noastre. Oamenii din spatele brandului și-au dedicat munca din cercetare de o viață unui scop nobil, acela de a dezvolta produse parafarmaceutice care adresează diverse arii terapeutice. Investiția în dezvoltare a fost încununată de procesul de rebranding care marchează trecerea companiei într-o nouă etapă.
Procesul de rebranding s-a desfășurat pe o perioadă de trei luni și a avut menirea să aducă un aer nou, pozitiv, plin de prospețime. Am ajuns aici parcurgând analiza, dezvoltarea platformei, a numelui și a arhitecturii de package, dezvoltarea packagingului și elaborarea strategiei de marketing.
Conceptul “frumusețea și beneficiile naturii” dezvăluie tradiția companiei în industrie și reinventarea acesteia. Numele “Aliphia” subliniază aceste aspecte atât prin semantica sa, cât și prin scrierea cu iz de “pharma”. Păstrarea asociatorilor de imagine, a notorietății produsului locomotivă – Crema Dr. Boici – și alinierea arhitecturii de package au fost elemente esențiale în procesul de rebranding.
Portofoliul Aliphia care cuprinde zece produse de diferite SKU-uri dezvăluie produsul încă din package: picătura și esența plantelor vin să-ți aline momentele mai puțin plăcute. “Ne place foarte mult rezultatul, am ajuns aici datorită unei strânse legături dintre noi și Seed, care a știut în momente cheie să ne ghideze”- declară Adrian Ienin, Director Marketing.
“Cel Mai Promițător Brand Românesc” este definiția satisfacției de a face branding în România pentru că identificăm oameni de-ai locului dedicați, produse care au potențial de a deveni brand și au potențial de a genera bunăstare pentru acționari, angajați, clienți, comunitate, bugetul de stat și Seed. Aliphia este parte din această definiție. I-am cunoscut la prima ediție și am știut de atunci că vom lucra împreună. Aliphia este puntea din generația bunicilor noștri care știu ce este Crema Dr. Boici și noi, cei care vom avea nevoie de produsele acestea pentru părinti sau pentru noi, la un moment dat. ” – declară Dochița Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.
Seed Consultants, Partener exclusiv Landor, este singura agenție de branding locală cu un parteneriat extern de talie mondială. Printre clienții Seed se numără branduri renumite precum: Austral, Silver Mountain, Income Magazine, The Mark, Siveco, Firesco, Ciserom, Laboratoarele Vorel, Vulping, Volksbank, Scandia Food, Angst, Radio ZU, Petrom City, Intact Media Academy, Novatik, Final Distribution, VipAir. (http://seed-consultants.ro/category/proiecte/)
Citește pe Antena3.ro