x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Fashion Lux 100% natural

Lux 100% natural

de Catalin Budescu    |    22 Oct 2005   •   00:00
Lux 100% natural

Acqua di Parma a fost creata in 1916 la Parma. Celebra marca este recunoscuta inca din anii ’50 ca fiind preferata unor vedete la fel de celebre, cum ar fi: Ava Gardner, Cary Grant si Humphrey Bogart, iar in prezent Madonna, Kevin Costner sau Sharon Stone.

Acqua di Parma este o linie italiana exclusiva de produse naturale de lux parfumate pentru femei si barbati, pentru casa si calatorie. Celebra marca este recunoscuta inca din anii ’50 ca fiind preferata unor vedete la fel de renumite, cum ar fi: Ava Gardner, Cary Grant si Humphrey Bogart, iar in prezent, Madonna, Kevin Costner sau Sharon Stone.

Creata in 1916 la Parma, compania a inceput prin a oferi o apa de colonie conceputa sa parfumeze batistele barbatilor eleganti.

Incepand cu anii ’30, aceasta "Colonie" a devenit un adevarat simbol al elegantei italiene. Succesul obtinut in Italia a contribuit de-a lungul timpului si la dezvoltarea brandului pe plan international, in special in SUA, unde este foarte apreciat.

DE LA COLONIE LA ACCESORII. In 1993 compania a fost preluata de catre Diego Della Valle, Luca Di Montezemolo si Paolo Borgomanero, fondatori sau directori ai companiilor Tod’s, Ferrari si La Perla.

Acestia au largit gama de produse oferite de firma, creand noi linii: Home Fragrance (esente, lumanari, accesorii casa), Home Collection (lenjerie si articole pentru casa), Colectia de Calatorie (accesorii din piele), precum si Blu Mediterraneo, o linie de aromaterapie. Parfumul si stilul apei de colonie originale sunt usor de recunoscut si acum in fiecare dintre produse, de la creme pana la halate de baie, de la lumanari pana la produsele din piele.

900 DE PUNCTE DE VANZARE. In cautarea unui nou partener care sa ofere finantare si experienta companiei, Acqua di Parma a gasit partenerul ideal in grupul francez LVMH, cu care a incheiat un parteneriat in 2001.

Astfel, LVMH a achizitionat 50% din capitalul firmei si a incredintat licenta pentru parfumuri diviziei Parfums Christian Dior. In prezent, avand sediul la Milano, Acqua di Parma dispune de o retea exclusiva de distributie cu peste 900 de puncte de vanzare in toata lumea si intentioneaza sa deschida magazine-pilot in principalele capitale ale lumii.

PASTRAREA SPIRITULUI
"Din septembrie 2003, grupul francez LVMH detine 100% compania Acqua di Parma, insa ii acorda acesteia autonomie in ceea ce priveste managementul. Scopul fiind pastrarea spiritului «made in Italy», cel care a facut-o atat de faimoasa in toata lumea" - Acqua di Parma

COLECTIILE CASEI
Cologne - apa de colonie. Lavanda - gel de dus, lapte de corp si sapun cu glicerina. "Profumo" - parfum exclusiv creat pentru femei in anii ’30, cu un buchet natural rafinat, alcatuit din mai mult de 300 de ingrediente. Linia pentru baie si corp include o gama variata de produse pentru baie. Home collection si Rare Home collection - halate de baie si de casa, prosoape de baie. Home fragrance - aici sunt incluse colectii de lumanari parfumate lucrate manual, linia cuprinde si spray de camera, betisoare, inele parfumate pentru lampa si hartie parfumata.

Colectia de calatorie - o linie creata special pentru calatorii. Buttersoft Collection si Buttersoft Collection Black alcatuitesc necesarul articolelor de calatorie. Blu Mediterraneo - o linie speciala de aromaterapie pentru spa, cu o gama completa de produse naturale.
×
Subiecte în articol: high-life